مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود پاورپوینت روش استفاده از متون علمی شیمی

بخش انتشارات ACS سعی دارد تا برای اعضا انجمن علمی جهانی یک مجموعه جامع را با کیفیت بالا در ارتباط با شیمی و علوم مرتبط ارائه دهددر حال حاضر بیش از 30 مجله و نشریه ویرایش شده توسط این ناشر به صورت تمام متن(fulltext) ارائه می شود سالانه در حدود 140000 صفحه تحقیقاتی هم به صورت نسخه های چاپی و هم به صورت صفحات وبی منتشر می شوند و به همراه این مقدار
دسته بندی شیمی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 500 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
دانلود پاورپوینت روش استفاده از متون علمی شیمی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

بخش انتشارات ACS سعی دارد تا برای اعضا انجمن علمی جهانی یک مجموعه جامع را با کیفیت بالا در ارتباط با شیمی و علوم مرتبط ارائه دهد.در حال حاضر بیش از 30 مجله و نشریه ویرایش شده توسط این ناشر به صورت تمام متن(fulltext) ارائه می شود . سالانه در حدود 140000 صفحه تحقیقاتی هم به صورت نسخه های چاپی و هم به صورت صفحات وبی منتشر می شوند و به همراه این مقدار 90000 صفحه اطلاعات نیز در شبکه در دسترس می باشند. با ایجاد ACS Journal Archives در سال 2002 دستیابی به 3 میلیون صفحه مقالات شیمی که متعلق به سال 1879 به بعد بودند میسر گردید.

انتشارات ACS یکی از بخش های انجمن شیمی آمریکا می باشد. ACS در سال 1876 تاسیس شد و بزرگترین انجمن شیمی می با شد که بیش از 163000 عضو دارد. ACS تحقیق های دانشگاهی و کنفرانس های علمی را نیز ارائه می نماید.

از منوی کشویی نام نشریه مورد نظر خود را انتخاب و شماره جلد آن را در کادر Vol و شماره صفحه اول را در First Page قرار دهید و جستجو کنید یا با وارد کردن عدد (Digital Object Identifier (DOI جستجو کنید.

در روش جستجوی مقدماتی کلید واژه های مورد نظر خود را با استفاده از عملگرهای and، or و not در کادرهای جستجو وارد کنید.

در این روش شما می توانید فیلدهای جستجو را مشخص کنید که عبارتند از عنوان مقاله( Title)، نویسنده(Author)، چکیده(Abstract)، عنوان یا چکیده مقاله (Title or Abstract)، در هر جای مقاله(Anywhere in Article) می‌باشد.

با استفاده از امکانات جستجوی پیشرفته (Advanced) می توانید جستجوی خود را دقیق تر کنید.

درJournals by Name می توانید فقط نشریه یا نشریات خاصی را انتخاب کنید تا جستجوی شما فقط در این نشریات انجام شود( برای انتخاب چند نشریه از shift+click استفاده کنید) یا در Journals by Subjects با انتخاب موضوعی خاص جستجوی خود را محدود به همان موضوع کنید.

در Timeframe با انتخاب ASAP Articles جستجو در مقالاتی صورت می گیرد که به فرمت الکترونیکی در دسترس می باشند ولی به صورت چاپی منتشر نشده اند، با انتخاب Current + 4 Years جستجو در نشریاتی صورت می گیرد که در 4 سال اخیر منشر شده اند، با انتخاب Archives جستجوی شما محدود به مقالاتی می شود که در سالهای 1879 تا1997منتشر شده اند و با انتخاب All جستجو در تمام نشریات صورت می گیرد.

در Date Range می توانید از لحاظ زمانی جستجوی خود را محدود به فاصله زمانی خاصی نمایید.

از منوی کشوییSort Results By می توانید مشخص کنید که نتیجه جستجوی شما بر اساس جدید ترین مقاله (Date)، نام نشریات(Journals) و یا مرتبط ترین مقاله(Relevance) مرتب شود.

از منوی کشویی Results Per Page می توانید تعداد نتایج جستجویی که در هر صفحه نمایش داده می شود را انتخاب کنید.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد طرح تجاری (BUSINESS PLAN) برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

هدف و دامنه کاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

طرح تجاری (BUSINESS PLA\N) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح تجاری می گویند nاهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .

nالف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می کند nب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمرکز کند. nج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد . nد: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همکاری در شرایط سخت کمک می کند . nه: در صورتیکه در مقاطع سازمانی یک طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شرکت حفظ خواهد شد .

nو: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها کمتر می توانند باعث تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند . nز: موقعیت مناسب و مساعد برای شرکت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود . nح: با داشتن یک طرح تجاری مناسب می توان نیازمندی های یک آینده موفق را با واقعیت های موجود کنونی مقایسه کرد و میزان تغییرات موردنیاز شرکت را تجزیه و تحلیل کرد . nط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل شدن به یک موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد. n


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود پاورپوینت روبات های هوشمند

روبات وسیله ای است که بصورت خودکار کنترل شود، قابل برنامه ریزی مجدد باشد، چند منظوره بوده و با داشتن چندین درجه آزادی قدرت جابجائی داشته باشد روبات میتواند متحرک و یا ثابت باشد
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2325 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
دانلود پاورپوینت روبات های هوشمند

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

روبات وسیله ای است که بصورت خودکار کنترل شود، قابل برنامه ریزی مجدد باشد، چند منظوره بوده و با داشتن چندین درجه آزادی قدرت جابجائی داشته باشد. روبات میتواند متحرک و یا ثابت باشد.

§موسسه بین المللی استاندارد روبات را بصورت زیر تعریف کرده است:

روبات وسیله ای است که

l بصورت خودکار کنترل شود، l قابل برنامه ریزی مجدد باشد، l چند منظوره بوده و l با داشتن چندین درجه آزادی قدرت جابجائی داشته باشد. l روبات میتواند متحرک و یا ثابت باشد. § §موسسه بین المللی استاندارد روبات را بصورت زیر تعریف کرده است:

روبات وسیله ای است که

l بصورت خودکار کنترل شود، l قابل برنامه ریزی مجدد باشد، l چند منظوره بوده و l با داشتن چندین درجه آزادی قدرت جابجائی داشته باشد. l روبات میتواند متحرک و یا ثابت باشد. §

اهمیت روباتها

امروزه روباتها در انجام بسیاری از کارها به کمک انسان آمده و در برخی کارها نیز جایگزین آدمی گشته اند از جمله:

§ کار در کارخانه، اکتشافات فضائی، جراحی، بصورت دست آموز خانگی! و.... §بطور کلی روباتها در کارهائی استفاده میشوند که خطرناک بوده ( مثل نیروگاههای هسته ای)، مشکل و تکراری باشند (مثل اغلب کار کارخانه ها) و محیط های کثیف (مثل داخل لوله ها).

ساختار مکانیکی شامل: nاتصالات بازو وبدنه، چرخها nمحرک ها ئی که باعث حرکت روبوت میشوند نظیر nموتورها nسنسورهای مختلف برای ادراک محیط پیرامون روباتها نظیر: nسنسورهای فاصله، دوربین، لیزر و غیره nیک کنترلر کامپیوتری که سیگنالهای سنسورها را خوانده و با پردازش اطلاعات بتواند فرامین لازمه را برای محرک ها ایجاد نماید.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود پاورپوینت روانشناسی ورزش

مطالعه جنبه های روانی عملکرد ورزشکاران و کاربرد اصول روانشناسی در حوزه ورزش یا به عبارت دیگر، مطالعه ویژگیهای رفتاری ورزشکاران
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 484 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود پاورپوینت روانشناسی ورزش

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

طبقه بندی روانشناسی ورزش

nروانشناسی بالینی : روانشناسان دراین حیطه بیشتر با ورزشکاران دارای مشکلات روان شناختی مانند اضطراب،ضعف اعتماد بنفس ، برانگیختگی و... سرو کار دارند. nروانشناسی آموزشی : روانشناسان این طبقه دارای دو نقش استاد و مشاور روانشناسی ورزش هستند . nروانشناسی تحقیقاتی : هدف تحقیقات این روانشناسان ،دستیابی به واقعیت های علمی ،آموزشی و بالینی است.

کاربرد روانشناسی ورزش

nبرای ورزشکاران nبرای مربیان nحوزه های غیر ورزشی

ده دلیل برای وجود عوامل روانشناختی موثر بر عملکرد ورزشی

1- تفاوت اجرا هنگام تمرین در مقایسه با مسابقه

2- تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد در حضور تماشاگران

3- تغییرپذیری اعتماد به نفس

4- اضطراب و ترس هنگام مسابقه

5- آگاه نبودن از دلیل و انگیزه شرکت در رقابت


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود پاورپوینت روانشناسی گشتالت

روان‌شناسی گشتالت، در دهه دوم قرن بیستم به منزله اعتراضی نسبت به عنصرگرایی روان‌شناسی وونت در آلمان آغاز شد کار ویلیام جیمز(William James)، یعنی مخالفت با عنصرنگری روان‌شناسی نیز صورت ابتدایی روان‌شناسی گشتالتی است }در نهضت گشتالت و در میان کسانی که سخت تحت تاثیر مفاهیم گشتالت قرار گرفته‌اند به گروه‌هایی بر می‌خوریم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت روانشناسی گشتالت

فروشنده فایل

کد کاربری 8067

}تاریخچه }روان‌شناسی گشتالت، در دهه دوم قرن بیستم به منزله اعتراضی نسبت به عنصرگرایی روان‌شناسی "وونت" در آلمان آغاز شد. کار ویلیام جیمز(William James)، یعنی مخالفت با عنصرنگری روان‌شناسی نیز صورت ابتدایی روان‌شناسی گشتالتی است. }در نهضت گشتالت و در میان کسانی که سخت تحت تاثیر مفاهیم گشتالت قرار گرفته‌اند به گروه‌هایی بر می‌خوریم. }کهلر، کافکا و ورتایمر که بنیانگذار رسمی مکتب گشتالت شناخته می‌شوند. و لوین(Lewin) از جمله اندیشمندانی بوده‌است که با طرح "نظریه میدانی" به توسعه مکتب گشتالت کمک زیادی نموده است. }در سال 1921، ورتایمر، کافکا، و کهلر با همکاری گلدشتاین(Goldstein) و گروهل(Gruhle ) مجله پژهش روان‌شناختی را پایه‌گذاری کردند، که ارگان رسمی مکتب فکری گشتالت شدند.

}گشتالت (به آلمانی: Gestalt) نام یک مکتب درروانشناسی و نام گروهی کوچک از روانشناسان آلمانی پیرو این مکتب در قرن بیستم است که نظریات مکس ورتایمر را مبنای کار خود درزمینه بررسی یادگیری قرار دادند.
بنیانگذاران این نهضت مکس ورتایمر (۱۹۴۳-۱۸۸۰) و دو همکار دیگرش به نام‌های ولفگانگ کهلر (۱۹۶۷-۱۸۸۷) و کورت کافکا (۱۹۴۱-۱۸۸۶) بودند و احتمالا این نهضت پس از انتشار مقاله مکس ورتایمر درباره حرکت آشکار در ۱۹۱۲ شکل گرفت. }نظریه گشتالت

گشتالت در آلمانی به معنای «انگاره» (configuration) یا «سازمان» (organization) است. روانشناسان گشتالت معتقد بودند که گرچه تجربه‌های روانشناختی از عناصر حسی ناشی می‌شوند، اما باخود این عناصر تفاوت دارند

}روانشناسان گشتالت معتقد بودند که یک ارگانیزم چیزی به تجربه می‌افزاید که در داده‌های حسی وجود نداردو آنها آن چیز را سازمان (organization) نامیدند و همانطورکه بیان شد گشتالت در آلمانی به معنی سازمان است. طبق نظریه گشتالت ما دنیا را در کل‌های معنی‌دار تجربه می‌کنیم و محرک‌های جداگانه را نمی‌بینیم و کلا هرآنچه می‌بینیم محرک‌های ترکیب یافته در سازمان‌ها(گشتالت‌ها)یی است که برای ما معنی دارند.
طبق این نظریه کل چیزی فراتر از مجموع اجزای آن است. برای مثال مابا گوش فرا دادن به نت‌های مجزای یک ارکستر سمفونی قادر به درک تجربه گوش دادن به خود آن نیستیم ودر حقیقت موسیقی حاصل از ارکستر چیزی فراتر از مجموع نت‌های مختلفی است که توسط نوازندگان مختلف اجرا می‌شود. آهنگ دارای یک کیفیت منحصر به فرد ترکیبی است که بامجموع قسمت‌های آن متفاوت است.

}گشتالت (به آلمانی: Gestalt) نام یک مکتب درروانشناسی و نام گروهی کوچک از روانشناسان آلمانی پیرو این مکتب در قرن بیستم است که نظریات مکس ورتایمر را مبنای کار خود درزمینه بررسی یادگیری قرار دادند.
بنیانگذاران این نهضت مکس ورتایمر (۱۹۴۳-۱۸۸۰) و دو همکار دیگرش به نام‌های ولفگانگ کهلر (۱۹۶۷-۱۸۸۷) و کورت کافکا (۱۹۴۱-۱۸۸۶) بودند و احتمالا این نهضت پس از انتشار مقاله مکس ورتایمر درباره حرکت آشکار در ۱۹۱۲ شکل گرفت. }نظریه گشتالت

گشتالت در آلمانی به معنای «انگاره» (configuration) یا «سازمان» (organization) است. روانشناسان گشتالت معتقد بودند که گرچه تجربه‌های روانشناختی از عناصر حسی ناشی می‌شوند، اما باخود این عناصر تفاوت دارند


اعتماد شما سرمایه ما