دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2922 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
این پاورپوینت در 29 اسلاید به صورت کامل مقوله
روانشناسی گام های موفق
توضیح داده است.
برخی از عناوین اسلاید ها:
طرحی با 15 گام
و
تکنیک های مورد تایید دانش روانشناسی موفقیت در کسب و کار را از زبان جک کانفیلد
تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی
از صحبت های منفی پشت سر همکارانتان پرهیز کنید.
اگر شما بدگویی کنید همکارانتان به شما اعتماد نمی کنند.
تنها راجع به کسب و کارتان صحبت کنید.
سعی کنید با کسانی که توانایی های شما را به چالش می کشند کار کنید.
در این صورت شما طی یک سال بیشتر از 4 سال تحصیلی خواهید آموخت.
مسولیت زندگی خود را 100درصد قبول کنید
برای اینکه چرا در این وضعیت هستید دلیل روشنی بیابید
قدرت هدفگذاری را آزاد و رها کنید
باور خود را حتی ثانیه ای کاهش ندهید
تبدیل به منفی گر معکوس شوید
تکنیک برای کسب موفقیت در زندگی فردی و شغلی
شجاعت خیال پردازی را در خود افزایش دهید
خواست – نگرشی توقف ناپذیر داشته باشید
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 14 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر
این پرسشنامه توسط مقیمی وهمکاران درسال 1388 معرفی گردیده است که توسط محرم زاده ودیگران (1388)نیزمورداستفاده قرارگرفته است.در این پرسشنامه هشت بعد حمایت و رهبری مدیریت عالی سازمان ،برنامه ریزی استراتژیک،تمرکز روی مشتری (مشتری مداری )،شناسایی وآموزش کارکنان،توانمندسازی(قدرتمندسازی)کارکنان وکار تیمی ، اندازه گیری وتجزیه وتحلیل کیفیت،کیفیت وپیامدهای بهبودکیفیت وبهره وری بعنوان ابعادمدیریت کیفیت فراگیرتعریف شده است.
هریک از معیارهای 8 گانه ارزیابی در پرسشنامه از 6 گویه تشکیل شده که جمعا دارای 48 گویه می باشد. که کارکنان از هر معیار 6 گویه ای ،عبارتی که بهترین کاربرد آن معیار را در سازمان نشان می دهدانتخاب می نمایند.برای تعیین امتیاز سازمان از فهرست معیارهای مدیریت کیفیت فراگیر ،گزینه انتخابی را طبق جدول پرسشنامه امتیاز گذاری می شود که امتیاز 160-200 نشان دهنده تعهد قوی ،امتیاز 120-159 نشان دهنده فلسفه منطقی با سازماندهی مطلوب ،امتیاز 80-119 نشان دهنده اغاز کار سازمان ، امتیاز 40-79 نشان دهنده شناخت مبهم و امتیاز 0-39 نشان دهنده عدم عملکرد درزمینه بهبود کیفیت و بهره وری می باشد
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 8 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
مقیاس رضایت جنسی یاوری کرمانی
معرفی ابزار: این مقیاس که احساسات و نگرانی های شخصی را درباره محبت و رابطه جنسی با همسر ارزیابی می کند، توسط یاوری کرمانی (1386) ساخته شده و شامل 17 سوال است و یک نمره کلی درباره میزان رضایت جنسی فرد را بدست می دهد.
پایایی ابزار: یاوری کرمانی پایایی این مقیاس را 75/0 گزارش کرده است. در پژوهش حاضر نیز پایایی ابزار به روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید که ضریب حاصله 76/0 بود.
روش نمره گذاری: روش نمره گذاری در این پرسشنامه به شکل مستقیم و بر پایه طیف لیکرت می باشد، بدین ترتیب که گزینه خیلی زیاد نمره 5 و گزینه خیلی کم نمره 1 می گیرد. همچنین نمره بالا در این ابزار بیانگر رضایت جنسی بیشتر است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 8 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابک
معرفی ابزار: این پرسشنامه در سال 1996 توسط ایلینا جرابک برای سنجش اضطراب اجتماعی ساخته شده است. این ابزار دارای 25 سوال 5 گزینه ای با گزینه های تقریبا همیشه، اغلب اوقات، گاهی اوقات، بندرت، تقریبا هیچ وقت است. این پرسنامه توسط سام دلیری (1381) در ایران روی یک گروه 477 نفری از دانش آموزان اجرا شده است و روایی و پایایی آن مطلوب گزارش شده.
روایی ابزار: با استفاده از روش تحلیل عاملی، 5 عامل شامل ترس از بیگانگان، ترس از ارزیابی توسط دیگران، ترس از صحبت کردن در جمع، ترس از انزوای اجتماعی، و ترس از آشکار شدن علایم اضطراب استخراج شده است که این 5 عامل 23/47 درصد واریانس کل تست را تبیین می کنند (سام دلیری، 1381). در پژوهش حاضر نیز پایایی ابزار به روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید که ضریب حاصله 87/0 بود.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 751 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 4 |
پرسشنامهی هوش معنوی
پرسشنامه هوش معنوی توسط امرام و درایر (2007) طراحی شده است که دارای دو فرم کوتاه با 44 عبارت و فرم بلند با 83 عبارت است. که در این پرسشنامه از فرم 44 سوالی استفاده می گردد. این پرسشنامه در ایران توسط حسینی ترجمه و هنجاریابی شده است و در یک مقیاس 5 لیکرتی از 1 (نظری ندارم) تا 5 (کاملاً درست) نمرهگذاری میشود. که هرچه نمرهی کل فرد بیشتر باشد فرد از هوش معنوی بیشتری برخوردار است (مرعشی،1390).
روایی و پایایی پرسشنامه هوش معنوی
مرعشی (1390) پایایی این پرسشنامه را با استفاده از آلفای کرونباخ 85/0 به دست آورد. همچنین، جهت تعیین روایی پرسشنامه هوش معنوی، نمره آن با نمره پرسشنامه تفکر دینی همبسته شده 56/0 بدست آمد که مشخص گردید که رابطه معنی داری بین پرسشنامه در سطح 006/0 وجود دارد و پرسشنامه از روایی بالای برخوردار است.