مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل پروژه کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی

پروژه کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی در 24 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پروژه کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پروژه کارآفرینی مرحله مقدماتی طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی در 24 صفحه ورد قابل ویرایش


پیشگفتار :

با یاد و نام خدا نوشته ی خود را آغاز می کنم ، امید به آنکه با یاری پروردگار بتوانم طرح خوب و مورد پسندی را ارئه دهم .

پیش از هر چیز از استاد گرامیم در درس کارآفرینی ، جناب آقای موحد سپاس فراوان را دارم ، چراکه علاوه بر آموزشهای کارآفرینی ، به من درس داشتن زندگی موفق را که قطعاً سرمایه ای برای آینده ی من به حساب خواهد آمد را آموزش دادند . از خداون متعال آرزوی سلامت و سعادت ایشان را آرزومندم .

پس از درک موضوع کارآفرینی ، برای بهتر و متفاوت بودن طرح خود ، بدنبال پروژه ی مناسبی بودم تا قابل توجه همگان باشد ، به همین دلیل برای انتخاب بهتر موضوع سعی کردم تا جنبه های مختلف موضوعات کارآفرینی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهم تا از انواع آن یک نوع را بعنوان منتخب برگزیده و از آن نوع طرح خاصی که احتمالاً برای دیگران انتخاب نشده را ارئه دهم .

در این بین با پرسشهایی که از دیگر دوستان درباره ی انتخاب موضوع و نحوه ی ارائه و تحقیق درباره ی طرحشان داشتم ، به خصوصیاتی در هر نوع از پروژه های کارآفرینی برخورد کردم که باعث شد بدنبال یک پروژه ی مناسب و متفاوت از انواعی که معمولاً دیگران انتخاب نموده بودند باشم ، چراکه اغلب افراد برای این پروژه فقط بدنبال اطلاعاتی در زمینه ی نحوه ی ایجاد یک شغل و شرایط و امکانات مورد نیاز یک شغل بودند و این گونه طرح ها ممکن بود به تمایلات و نیازمندیهای دیگر اعضا پاسخگو نباشد و فقط بعضاً به اطلاعاتشان بیافزاید . به همین دلیل به دنبال طرحی برآمدم تا علاوه بر پوشش علایق و تمایلات مختلف ، با به اجرا در آمدن آن ، بخشی از نیازهای افراد مختلف جامعه را در بر گیرد و هم شرایط یک طرح کارآفرینی را دارا باشد و تا حد ممکن انواع دیگر پروژه های کارآفرینی را نیز در بر گیرد . در این بین طرح ایجاد اماکن اطلاع رسانی جامع با شرایط متفاوت از نمونه های موجود به ذهنم خطور کرد و با تحقیقات در این زمینه از طرق مختلف از جمله اینترنت و جستجو در سایتهای کارآفرینی و مراجعه به مکانهای اطلاع رسانی فعلی و با یاری از تفکراتم نسبت به موقعیتها و شراط گوناگون به اطلاعاتی دست یافتم که در این زمینه بهتر مرا یاری کرد .

متن فعلی خلاصه ای از این طرح بوده که در حال حاضر مراحل اولیه ثبت این طرح ( بخش عدم تشابه طرح ) در سایت کارآفرینی در حال انجام است .

امیدوارم به لطف خدا مورد توجه خوانندگان این طرح قرار گیرد .


فهرست مطالب


پیشگفتار 2

مقدمه 5

توضیحات درباره طرح 7

تأثیرات و اهداف طرح 9

چگونگی کار و فعالیت این مکانها 12

چارت تقسیم بندی بخشهای مراکز اطلاع رسانی 41

شرایط و نحوه ی ایجاد چنین مکانهایی چگونه است ؟ 18

کنترل بصورت دولتی یا واگذاری به بخش خصوصی ؟ 19

ایجاد بخشی برای اطلاع رسانی درباره ی کالاها و لوزم مصرفی 22

نتیجه 24




مقدمه :

احتمالاً تا به حال برایتان پیش آمده و یا با افرادی برخورد کرده اید که در تصمیم گیریهای مهم دچار مشکل شده اند و این مشکل عمدتاً به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ی مورد انتخاب خود بوده است ؛ برای مثال برای انتخاب یک رشته تحصیلی اغلب افرادی که در موقعیت تصمیم گیری قرار می گیرند ، بدون داشتن اطلاعاتی در مورد موضوع رشته ی ورودی و یا با داشتن اطلاعات اندک ، دچار چندگانگی در انتخاب شده و بلاجبار به یکی از آن رشته ها وارد شده که ممکن است با شرایط وخواسته های فرد هماهنگ نبوده و بعد از مدتی وی را با مشکل مواجه کند .

این اتفاق در بسیاری از زمینه های مختلف زندگی ، که در آنها نوع انتخاب نقش اصلی را دارد اتفاق می افتد ، برای مثال : در انتخاب رشته ورزشی ، هنری ، تحصیلی ، شغلی و ... .

این نوع تصمیم گیریها موجب پشیمانی از اتلاف وقت و هزینه مادی و معنوی شده و چه بسا افرادی بعد از مدتها به این نتیجه خواهند رسید که راه را اشتباه آمده اند و باید از راه دیگری وارد می شده اند و این امر باعث می شود که یا این افراد اجباراً در این رشته ادامه فعالیت دهند و یا حتی بعد از این مدت مجبور به خاتمه کار ویا شروع دوباره از نقطه ی دیگری شروع کنند .

این نوع اشتباهات در ظاهر فقط به بخش کوچکی از جامعه یعنی همان فرد تصمیم گیرنده و شاید بعضی از اطرافیان وی تأثیر منفی بگذارد ، در صورتیکه این نوع تصمیمات بخش عظیمی از سرمایه های جامعه را که برای آن فرد ،‌ از لحظه ورود و ادامه ی فعالیت در آن زمینه قرار داده شده را از بین می برد و همچنین ایجاد هزینه ی فرصت زیادی می کند و ضرر بسیار بزرگی را با عدم فعالیت و یا تغییر و یا حتی ادامه ی بی انگیزه ی آن رشته توسط افراد این چنینی بر روی جامعه شامل می شود .

حال برای حل این چنین مشکلات و کمتر کردن اینگونه اشتباهات باید راه حل های مختلفی را در نظر گرفت و بهترین ها را برای اجرا در تکمیل نمود . بعنوان یک راه حل موثر ، می توان مکانها و یا اداره جاتی را ایجاد کرد تا در این مکانها عرضه ی اطلاعات در زمینه های مختلف داده شود تا افراد از اتلاف وقت و سرمایه و سردرگمی فراوان در امور مهم زندگی درآیند و با دید بازتر ، با اتلاف وقت کمتر و با انگیزه ی بیشتر و قوی تر شروع به فعالیت کرده و فعالیت خود را ادامه دهند .

همانطور مشخص است بسیاری از اشتباهات افراد جامعه در زمینه های مختلف ، از نداشتن اطلاعات صحیح در آن زمینه است . براستی چرا باید با داشتن چنین سرمایه ی عظیمی ، از آن بهره ی صحیح نبرده و آنرا در اختیار تمام بخشهای جامعه قرار نداده تا از این سرمایه ی بزرگ بصورت صحیح تر استفاده شود ، در صورتی که می توان از این سرمایه ی عظیم بهره ی فراوان برد ؟

در ادامه توضیحات مختصری درباره ی اجرا و بکارگیری این طرح داده خواهد شد .

چگونگی کار و فعالیت این مکانها :

کار این مکانها بصورتی خواهد بود که اطلاعاتی را از بخشهای مختلف جامعه گرفته و در اختیار مردم علاقه مند به این اطلاعات می گذارد . این کار در صورتی که به ظاهر ، کار ساده ای به نظر می رسد ، پیچیدگی و دقت زیادی را می طلبد . به این شکل که باید اطلاعلاتی مورد بررسی و نمایش قرار گیرند که دراری شرایط خاص بوده و با به نمایش گذاشتن این اطلاعات بطور عمومی و یا خصوصی به بخشی از جامعه و افراد آن لطمه وارد نکند ، همچنین این اطلاعات ، نیازهای مراجعه کنندگان را شامل شود . با این شرایط بخشی از اطلاعات باید بصورت محرمانه نگهداری شوند و فقط بخشهای خاص قابلیت استفاده از آن را داشته باشند و بخشی بصورت عمومی ، که بر تصمیمات افراد اثرگذارند.

این اطلاعات در زمینه های مختلف می تواند شرایط مختلف داشته باشند ، ولی بطور کلی بخشی از اطلاعاتی را که در تصمیم گیری برای ورود ، ادامه ی فعالیت ، خروج و یا تغییر و جابجایی در عرصه ای خاص را شامل می شود . این اطلاعات باید جزء به جزء ، دقیق و به روز باشند تا استفاده کنندگان از آنها ، با شرایط و تغییرات جدید آن آشنا بوده و بتوانند تصمیم دقیق تری بگیرند . این به روز بودن اطلاعات از جهتی بر روی افراد استفاده کننده اثرگذار خواهد بود و باعث می شود که با کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تغییرات آن ، تصمیم صحیح تری بگیرند و از طرفی هم بر روی تصمیمات دولت اثر گذار خواهد بود ، به گونه ای که دولت با اطلاع دقیق تر از تغییرات در بخشهای مختلف ، راهکارهای بهتری را برای بهبود بیشتر آن بخشها در نظر خواهد گرفت و می تواند با اطلاع از این تغییرات ، اثر سیاستهای خود را بهتر ، دقیق تر و سریع تر ببیند و باعث می شود تا تغییرات لازم را بطور سریع تر و دقیق تر اعمال نمایند و از بروز خسارتهای بعدی و زیاد تر جلوگیری کند .

می توان گفت اطلاعات مورد بحث ، مسیری تقریبی را برای فرد تصمیم گیرنده مشخص می کند و چارتی تقریبی از مسائل و عوامل در کار مورد نظرش را پیش روی وی قرار میدهد . در نتیجه این اطلاعات باید دارای بخشهای مختلف قبل از تصمیم ، در حین عملی ساختن تصمیم و بعد از انجام تصمیم باشد . هر بخش نیز به قسمتهای کوچکتر و ریز تری تقسیم می شوند تا با این ریز شدن اطلاعات ، فرد قدرت مقایسه و تصمیم گیری بهتر و بیشتری داشته باشد .

در این مکانها اطلاعات به گونه ای هستند که در ابتدا به بخشهای مختلف اطلاع رسانی تبدیل می شوند ؛ مانند بخش اطلاعات تحصیلی ، شغلی ، هنری ، ورزشی و ... . به همین شکل ، بخشهای مختلف به اطلاع رسانی در باره ی رشته های مختلف می پردازند و رشته های مختلف به اطلاع رسانی درباره ی شرایط آن رشته می پردازند و ... که در انتها به استفاده کنندگان از اطلاعات کمک می کنند .

برای روشن تر شدن و درک بهتر موضوع ، در زیر چارتی از بخش کوچکی از تقسیم بندی بخشها آورده شده که نشان می دهد هر بخش از پایه و اساس تا پایان هر بخش ، متشکل از چه مراحلی است و تقریباً چه نوع اطلاعاتی را مورد استفاده برای استفاده کنندگان قرار می دهد .



شرایط و نحوه ی ایجاد چنین مکانهایی چگونه است ؟

برای ایجاد چنین مکانهایی ، ابتدا نیاز به اجازه ی دولت در صورت تایید قابلیت اجرایی شدن این طرح است و پس از آن با توجه به اینکه این مکان باید بصورت خصوصی ، دولتی و یا دولتی – خصوصی ایجاد شود ، شرایط تشکیل آن متفاوت خواهد بود . پس از مشخص شدن این مراحل و انجام آن ، با توجه به کار این اماکن ، برای فعالیت نیاز به چند نکته ضروریست ، از جمله : برای تشکیل احتیاج به افراد متخصصی برای بدست آوردن و بروز رسانی اطلاعات مربوط در هر بخش مخصوص به خود است و این کار خود احتیاج به کارشناسی ، مدیریت و تخصیص دقیق نیروهای متخصص در هر بخش را دارا است . بعد از آن و در کنار این نیروها ، افرادی نیاز است تا اطلاعات بدست آمده را طبقه بندی و مرتب کرده و طبقات مرتبط به یکدیگر را مشخص کنند ، تا دسترسی به آنها بصورت ساده تر و سریعتری انجام گیرد . همچنین افرادی نیاز است تا این اطلاعات را در قسمتهای مختلف ثبت و نگهداری کرده و آنها را به بخشهای زیر مجموعه ای و افراد علاقه مند انتقال دهند .

همانطور که مشخص است ، با اجرای این طرح ، موقعیت شغلی زیادی ایجاد می شود ، که باعث می شود افراد با تخصص خود مشغول فعالیت شوند و بخش زیادی از مشکل بیکاری در جامعه ما حل خواهد شد .


شرایط ایجاد بصورت دولتی و بخش خصوصی :

ایجاد واداره ی این اماکن ، در صورتی که توسط بخش خصوصی یا دولتی ایجاد شود ، از هر جهت بصورت زیر خواهد بود :

در صورت ایجاد چنین مکانهایی توسط بخش خصوصی ، بار هزینه ای زیادی از دوش دولت برداشته می شود ، مسئولیت دولت از این زمینه کمتر می شود ، در بین این مکانها رقابت بیشتری حاکم می شود ، با رقابتی شدن اطلاعات بصورت ارزان تری فروخته می شوند ، کار بصورت خصوصی ایجاد می شود ، در آمد بوجود می آید و ... که می توان گفت تمام موارد گفته شده جزء فایده های این کار نخواهد بود و بخشی از موارد گفته شد از مضررات آن بحساب می آید ، ازجمله :

- در صورت خصوصی شدن و در اختیار قرار دادن اطلاعات بصورت پولی ، هر کسی در جامعه نمی تواند از این اطلاعات برای تصمیم گیری خود استفاده کند و کاربرد این اطلاعات کمتر خواهد شد ، در صورتی که یکی از اهدافی که این کار بدنبال خواهد داشت ، تغییراتی است که در تمام جامعه و نه در بخشی از جامعه که قدرت خرید بیشتری دارند ، اعمال کند .

- ممکن است در صورتی که بخش خصوصی اداره کننده باشد ، اطلاعات متفاوت بوده و چندگانگی در ارائه اطلاعات توسط بخشهای مختلف ایجاد شود ، در نتیجه افراد جامعه قدرت تصمیم گیری کمتری خواهند داشت ، چرا که با مقایسه بخشهای مختلف به تفاوت آنها پی برده و نمی توانند بعضی اطلاعات را برای تصمیم گیری خود صحیح بدانند ، در نتیجه اعتماد مردم نسبت به این مکانها کم می شود و استفاده از آنها نیز کم خواهد شد .

- امکان جعل اطلاعات توسط بخشهای مختلف برای جلب مشتری بیشتر ، بیشتر خواهد شد ، در نتیجه افراد نمی توانند تصمیم گیری درستی داشته باشند .

- و ... .


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل آموزش تعمیرات پکیج2

آموزش تعمیرات پکیج2
دسته بندی خدماتی و آموزشی
فرمت فایل zip
حجم فایل 785 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
آموزش تعمیرات پکیج2

فروشنده فایل

کد کاربری 7430

آموزش تعمیرات پکیج را می توانید دریافت نمایید.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل بررسی فروشگاه الکترونیکی

بررسی فروشگاه الکترونیکی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 2890 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
بررسی فروشگاه الکترونیکی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی فروشگاه الکترونیکی

فهرست مطالب

پیشگفتار: 2

فهرست مطالب 5

فصل اول: ابزارهای برنامه نویسی 8

به چه دلیل از دات نت استفاده می کنیم؟ 8

مدل برنامه نویسی DNA 9

محدودیت های COM. 10

آشنائی با ASP.NET 11

فرق ASP.NET و ASP 12

زبانهای برنامه نویسی در ASP.NET 12

ابزارهای ASP.NET 13

Namespace چیست؟ 13

فضانام System 15

نحوه پردازش صفحات ASP.NET بر روی سرویس دهنده وب 20

آشنائی با فرم‌های وب در ASP.NET 26

نمودار ER 36

پیاده سازی بانک اطلاعاتی 37

فصل دوم: طراحی و پیاده سازی نرم افزار 37

صفحه اصلی Default.aspx 37

فرم ثبت نام Register.aspx 39

صفحه Login.aspx 44

صفحه فروشگاه Shop.aspx 47

صفحه تنظیمات برای مدیر سیستم AdminPanel.aspx 54

صفحه محصولات جدید NewProducts.aspx 63

صفحه جستجوی اعضا Members.aspx 66

صفحه گروه محصولات Category.aspx 71

فصل سوم: شمای فرم ها و جداول 74

صفحه اصلی: 74

صفحه اعلام ثبت نام صحیح: 74

صفحه ایجاد گروه بندی: 75

صفحه پروفایل: 75

صفحه پروفایل: 76

صفحه پروفایل در حال ویرایش: 76

صفحه ثبت محصولات: 77

صفحه ثبت نام:صفحه شاپ(خرید محصول):صفحه کنترل پنل سایت: 77

صفحه شاپ(خرید محصول):صفحه کنترل پنل سایت: 78

صفحه کنترل پنل سایت: 79

صفحه مدیریت کاربران: 79

صفحه مدیریت کاربران: 80

صفحه ورود مدیر:صفحه ویرایش گروه بندی: 80

صفحه ورود مدیر:صفحه ویرایش گروه بندی: 81

صفحه ویرایش گروه بندی: 82

صفحه ویرایش محصولات: 83

ورود مدیر با نام و یا کلمه عبور غیرمجاز: 84

جدول ادمین: 85

جدول اعضا (کاربران): 86

جدول جزئیات فاکتور فروش: 86

جدول سبد کالا: 88

جدول فاکتور فروش: 89

جدول گروه بندی: 90

جدول محصولات: 91

منابع و پیوستها: 92


فصل اول: ابزارهای برنامه نویسی

به چه دلیل از دات نت استفاده می کنیم؟

به طور معمول نسل های جدید زبان های برنامه نویسی به این دلیل متولد می شوند که زبان های قدیمی تر دارای امکانات محدود بودند و یا قدرت استفاده از تکنولوژی های فعلی را به صورت مطلوب و ساده ندارند. مهمترین نیازی که به عنوان آخرین تکنولوژی وجود دارد، برنامه نویسی در محیط اینترنت است. اینترنت در مدت تقریبا ۸ سال جای خود را به عنوان یکی از مهمترین وسایل ارتباطی برای کارهای روزمره و تجارت باز کرده است. سیستم های برنامه نویسی قدیمی تر امکان برنامه نویسی برای اینترنت را فراهم کرده بودند اما هر کدام دارای اشکالات بزرگی هستند، برای مثال تکنولوژی COM اولین بار در ویندوز به کار گرفته شد. در سال 1970 نیز سیستم هایی برای Unix نوشته شده بودند، جاوا نیز در اصل برای ابزارهای الکترونیکی بود و نه برای اینترنت.

سپس برای اولین بار یک سیستم جامع برای برنامه نویسی تحت اینترنت ایجاد شد. این سیستم -NET. از مراحل سطح پایین که به زبان ماشین می باشد تا بالاترین سطح که برنامه نویسی ویژوال آن می باشد برای استفاده در اینترنت طراحی شده است. البتهNET. فقط برای اینترنت نیست و با استفاده از آن می توان برنامه های کامل تحت Client نیز ایجاد کرد، اما بزرگترین مزیت آن دربرابر سیستم های دیگر امکانات اینترنت آن است.

برای اینکه مزایای استفاده ازNET. را بهتر متوجه بشویم بهتر است در ابتدا معایب سیستم های پیشین را ذکر کنیم. شرکت مایکروسافت تا قبل از سال 1995 به برنامه نویسی در محیط های Client و Server می پرداخت، اما از آن سال به بعد توجه بیشتری به مساله برنامه نویسی در اینترنت کرد. مایکروسافت COM و +COM را ایجاد کرد و آنها را در ویژوال استودیوی 6 به کار گرفت. در سال 1999 حدود ۵۰ در صد از بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیکی از محصولات مایکروسافت استفاده می کردند. اما هنوز هم مشکلات بزرگی در سیستم های مایکروسافت وجود داشت که یکی از آنها دشواری نوشتن برنامه در اینترنت با محصولات مایکروسافت بود. شرکت مایکروسافت برای راحتی کار برنامه نویس ها ASP یا Active Server Page را ایجاد کرد. با اینکه این یک قدم بزرگ بود و کارها را بسیار ساده کرد ولی هنوز از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی نمی کرد. همچنین در ویژوال استودیوی 6 قسمتی برای Internet Application ایجاد شده بود و در آنها امکان ساختن Web Class وجود داشت ولی هیچ وقت به عنوان یک ابزار کار آمد برای برنامه نویسی وب درنظر گرفته نشد.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی

نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 116 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 136
نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

نحوه عملکرد ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی

فهرست مطالب

عنوان

چکیده

مقدمه

فصل اول ) نانوتکنولوژی :

1-1- آغاز نانوتکنولوژی

1-2- نانوتکنولوژی از دیدگاه جامعه شناختی

1-3- نانوتکنولوژی و میکرو الکترونیک

1-4- فنآوری نانو و فیزیک الکترونیک

فصل دوم ) الکترونیک مغناطیسی

2-1- پیش گفتار

2-2- انتقال وابسته به اسپین

2-3- اصول اولیه

2-4- ثبت مغناطیسی

2-5- حافظه‌های غیر فرار

2-6- کاربردهای آتی

فصل سوم ) مقاومت مغناطیسی و الکترونیک اسپینی

3-1- پیش گفتار

3-2- مقدمه

3-3- مقاومت مغناطیسی عظیم (GMR)

3-4- معکوس مغناطیسی سازی با تزریق اسپینی

3-5- مقاومت مغناطیسی تونل زنی (TMR)

فصل چهارم ) حافظه دسترسی اتفاقی (RAM):

4-1- مبانی اصول اولیه

4-2- مرور کلی

4-3- پیشرفت‌های اخیر

4-4- جداره حافظه

4-5- حافظه دسترسی اتفاقی Shodow

4-6- بسته بندی DRAM

فصل پنجم ) حافظه با دسترسی اتفاقی مغناطیسی (MRAM):

5-1- مشخصات کلی

5-2- مقایسه با سایر سیستم‌ها

5-2: الف) چگالی اطلاعات

5-2: ب) مصرف برق

5-2: ج) سرعت

5-3- کلیات

5-4- تاریخ ساخت حافظه‌ها

5-5- کاربردها

فصل ششم ) حافظه فقط خواندنی (ROM):

6-1- تاریخچه

6-2- کاربرد ROM برای ذخیره سازی برنامه

6-3- حافظه ROM برای ذخیره سازی داده‌ها

6-4- سایر تکنولوژی‌ها

6-5- مثال‌های تاریخی

6-6- سرعت حافظه‌های ROM

6-6: الف) سرعت خواندن

6-6: ب) سرعت نوشتن

6-7- استقامت و حفظ اطلاعات

6-8- تصاویر ROM

فصل هفتم ) ضبط کردن مغناطیسی :

7-1- تاریخچه و سابقه ضبط کردن مغناطیسی

فصل هشتم ) مواد برای واسطه‌های ضبط مغناطیسی :

8-1- اکسید فریک گاما

8-2- دی اکسد کروم

8-3 اکسید فزیک گاما تعدیل شده به واسطه سطح کبالت

فصل نهم ) دیسک‌های مغناطیسی :

9-1- سازماندهی دیسک‌ها

9-2- برآورد ظرفیت‌ها و فضای مورد نیاز

9-3- تنگنای دیسک

9-4- فری مغناطیس

فصل دهم ) نوار‌های مغناطیسی :

10-1- کاربرد نوار مغناطیسی

10-2- مقایسه دیسک و نوار مغناطیسی

فصل یازدهم) فلاپی دیسک :

11-1- مبانی فلاپی درایو

11-2- اجزای یک فلاپی دیسک درایو

11-2: الف ) دیسک

11-2: ب) درایو

11-3 نوشتن اطلاعات بر روی یک فلاپی دیسک

فصل دوازدهم )‌هارد دیسک چگونه کار می‌کند :

12-1- اساس‌هارد دیسک

12-2- نوار کاست در برابر‌هارد دیسک

12-3- ظرفیت و توان اجرایی

12-4- ذخیره اطلاعات

فصل سیزدهم ) فرآیند ضبط کردن و کاربردهای ضبط مغناطیسی :

13-1 هدف‌های ضبط

13-2- کارآیی هد نوشتن

13-3- فرآیند هد نوشتن

13-4- فرآیند خواندن

نتیجه گیری و پیشنهادات

پیوست الف )

منابع و مآخذ

چکیده :

در سال‌های اخیر بعد از کشف TMR , GMR در چند لایه‌های مغناطیسی علاقه شدیدی به گسترش این موضوع در بین محققین به وجود آمد.

در این اثر علاوه بر درجه آزادی از اسپین آن نیز استفاده شده است. با پیشرفت این تحقیقات ، کاربرد وسیع آن در ادوات ذخیره کننده اطلاعات دیجیتالی مشخص شد. این پدیده‌های اسپینی به سرعت به اجراء در آمده‌اند، مخصوصاً از بعد از سال 1988 پس از مشاهده نخستین GMR.

کلمات کلیدی در این پروژه ، حافظه‌های غیر فرار ، مقاومت مغناطیسی عظیم و مقاومت مغناطیسی تونل زنی ، ROM , MRAM , PAM ، دیسک‌های مغناطیسی و Shodow RAM و. .. می‌باشد.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل تاثیر برنامه های ماهواره ای بررشد اجتماعی نوجوانان شهر ابهر

تاثیر برنامه های ماهواره ای بررشد اجتماعی نوجوانان شهر ابهر
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
تاثیر برنامه های ماهواره ای بررشد اجتماعی نوجوانان شهر ابهر

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

تاثیر برنامه های ماهواره ای بررشد اجتماعی نوجوانان شهر ابهر

فهرست مطالب

عنوان صفحه

- چکیده 1

-فصل اول 3

- مقدمه 4

- بیان مسئله 5

- اهمیت ضرورت پژوهش 6

- هدف کلی 7

-تعاریف نظری پژوهش 8

-فصل دوم 9

-رشد اجتماعی نوجوان 1 10

- رشد اجتماعی نوجوان 2 13

- رشد اخلاقی و اجتماعی جوانی 15

-رشد اجتماعی 16

-تصمیم دشوار برای ماهواره 17

-تاثیر مادر در رشد اجتماعی کودک 20

-رشد بدنی تند 21

- رفتارهای ناهنجار نوجوان 22

-چرا رشد اجتماعی ضروری است 25

-رشد و تکامل اجتماعی 26

- تغییر رفتار اجتماعی در نوجوانی 30

-دیدگاه های مختلف در مورد رشد اجتماعی 31

- تعریف ارتباط 33

-کارکردهای وسایل ارتباط جمعی 34

-وضعیت تلویزیون ایران 37

- اثرات ووسایل ارتباط جمعی 42

فهرست مطالب

عنوان صفحه

- نقش آموزشی و آگاهی بخشی 43

- رسالت ووظایف ارتباط جمعی 46

-عوامل موفقیت رسانه ها در جلب مشارکت مردم 48

- نقش رسانه ها در شگل گیری افکار عمومی 50

- درد تنهایی 53

- قضاوت 57

- انتقاد 60

- سوال های زیاد و نامناسب 66

- احساس گناه ، پشیمانی ، تاسف 71

- فصل سوم 73

- جامعه آماری مورد مطالعه 74

-تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری 75

-روش اجرای پژوهش 79

- فصل چهارم 81

- مقدمه 82

- جدول آماری پژوهش 83

- فصل پنجم 86

- بحث و نتیجه گیری 87

- محدودیت های پژوهش 90

- پیشنهادات پژوهش 91

- منابع و ماخذ 92

چکیده

رشد اجتماعی فرآیندی است که از طریق آن فرد، آگاهیها، ارزشها، برقراری روابط اجتماعی و مهارتهای اجتماعی را کسب می کند و این اکتسابات او را قادر می سازند که با جامعه وحدت یابد و به نحوی انطباق یافته رفتار کند). نظیری، 1381)

مسئله ماهواره در سطح بین الملل در سال 967 در کمیته فرعی حقوقی استفاده صلح جویانه از فضای ماورای جو مطرح شد. یعنی پخش مستقیم ماهواره هنگامی مورد توجه قرار گرفت که تحولات تکنولوژی آنچنان پیشرفته نبوده و به گفته دکتر داود باوند، کارشناس حقوق بین الملل و استاد دانشگاه هدف اولیه استفاده از ماهواره در دهه 60 بیشتر برای توسعه آموزش از جمله مبارزه با بی سوادی بود، بخصوص در جوامعی مثل: استرالیا، روسیه و هند که قلمرو گسترده ای داشتند روستاهای دور دست نمی توانستند از امکان آموزشی و تحصیل برخوردار باشند). هاشمی، (1381

اینک در پژوهش حاضر نظر بر این است که بدانیم این تکنولوژی پیشرفته چه رابطه ای با رشد اجتماعی نوجوانان جامعه کنونی ما دارد؟ فرضیه های پژوهش عبارتند از:

ـ بین تماشای برنامه های ماهواره و رشد اجتماعی نوجوانان 15 الی 18 ساله رابطه وجود دارد.

ـ بین دختران و پسران دبیرستانی در میزان رشد اجتماعی تفاوت وجود دارد.


اعتماد شما سرمایه ما