مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل بررسی جنگ عراق

بررسی جنگ عراق
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 251 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 294
بررسی جنگ عراق

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی جنگ عراق

تاریخ انتشار: دسامبر 2003

ناشر: وزارت دفاع انگلستان

مندرجات

فصل 1- مقدمه

فصل 2- طرح ریزی و تشکیل قوا

فصل 3- درس هایی از عملیات

عملیات شبه جزیره فاو

رویدادهای عملیات اخیر: رهنمودهایی برای آینده

فصل چهارم- محیط دریایی

عملیات ضد مین

فصل پنجم- محیط زمینی

- جنگ بصره

فصل ششم- محیط هوایی

عملیات نظامی نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا

فصل هفتم- همکاری در قالب یک ائتلاف

فصل هشتم- لجستیک

- جنگ در صحرا

فصل نهم- مدرم

فصل دهم- سبز و اطلاعاتی

فصل یازدهم- عملیات پس از درگیری

فصل دوازدهم- کمبود آب، جبران خسارات و هزینه ها

پیوست A- وقایع نگاری

پیوست B- نیروهای اعزام شده

پیوست C- آمار

فصل اول- مقدمه

1-1.در اوایل سال 2003، حدود 46 هزار نیروی نظامی بریتانیایی در عملیات نظامی علیه رژیم صدام حسین در عراق به ائتلاف تحت رهبری آمریکا پیوست. عملیات نظامی در تاریخ 20 مارس 2003 آغاز شد و در اول ماه مارس همان سال، پرزیدنت جورج بوش، پایان عملیات اصلی نظامی را اعلام کرد، اما با این حال، رژیم بعثی عراق ظرف 4 هفته سرنگون شد و بخش زیادی از خاک عراق تحت کنترل نیروهای ائتلاف درآمد. پیش زمینه جنگ، طرح ریزط اعزام نیروها و مراحل رزمی عملیات در عراق، اولین بازتابها تشریح شدند. این کتاب تحلیل عمیق تری از دروسی که ما در عملیات فرا گرفته ایم و شرح مفصل تری از مأموریت های خاص نظامی را ارائه کرده و تداوم فعالیت های نیروهای ائتلاف جهت استقرار ثبات و آرامش در عراق را پس از پایان مرحله ای رزمی عملیات شرح می دهد.

فرآیند دروس وزارت دفاع انگلستان


- Operation in Irag- First Reflections

- Ministry of Defence (MOD)


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل تحقیق بررسی اندیشه های انقلابی و اجتماعی مارکس

بررسی انقلاب روسیه
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 184 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 255
تحقیق بررسی اندیشه های انقلابی و اجتماعی مارکس

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

بررسی اندیشه های انقلابی و اجتماعی مارکس

مارکس در پنجم ماه مه 1818 در تری یر شهری باستانی و کلیسایی در منطقه راین آلمان متولد شده پدر و ماردش از اخلاف خاخامهای یهودی بودند نام خانوادگی او مردخایی بوده است و پیش از مارکس مارکوسن ـ پدر مارکس هاینریش در سال 1817 برای مصون ماندن از انفصال یهودیان از خدمات دولتی به کیش مسیحیت لوتری گرویده بود .

منطقه راین که زیر تأثیر انقلاب فرانسه بود اگرچه در سال 1815 به پادشاهی ارتجاعی پروس پیوسته بود به لحاظ اقتصادی و سیاسی بصورت پیشرفته ترین بخش آلمان باقی ماند.

هاینریش مارکس حقوقدانی موفق و لیبرالی معقول و با ایمان عمیق به نیروی خرد نوة بزرگش اسوة او بود یک فرانسوی که از صمیم قلب به ولتر و روسو ارادت می ورزید توصیف کرد . رابطه پسر و پدر صمیمانه بود و مارکس عکس از پدر داشت که تا آخر با خود به گور برد .

دوران تحصیل :

ابتدایی و متوسطه 1 مارکس که در خانواده ای مرفه از طبقه متوسط پرورش یافته بود . دوران دبیرستان را در تری یر گذراند وآموزش لیبرالی با تأکید بر ادبیات کلاسیک یونانی و لاتین طی کرد. در دوره متوسطه دانش آموزی برجسته نبود و نشانه ای از عظمت در او مشاهده نشد . در این دوران وست فالن پدر زن مارکس بر او اثر زیادی گذاشت و او را با آثار شکسپیر و هومر آشنا ساخت .

دوره تحصیلات دانشگاهی :

مارکس در سال 1835 برای تحصیل حقوق به دانشگاه بن رفت و زندگی مرفه پدر زمینه ای برای تحصیل او فراهم ساخت و این دوران مارکس بدهکاری به بار می آورد و به دعوا و زد و خورد می پرداخت و حتی به جرم عربده کشی شبی را در زندان گذرانید . مارکس در ایام تعطیلی تابستان 1936 عاشق ینی وستفالن شد که 4 سال بزرگتر از مارکس ولی از نظر زیبایی شهرة شهر بود که به علت مخالفت خانوادة وی با این وصلت ازدواج آنها تا 19 ژوئن 1943 به درازا کشید2 . در سال 1836 مارکس به قصد ادامه تحصیل حقوق به دانشگاه برلین رفت ولی به مکالمه حقوق پرداخت و سپس به فلسفه ناب روی آورد . 3

1ـ الکس کالینوکس اندیشه انقلابی مارکس ، بابائی پرویز،نشر قطره صفحه 21

2ـ کارل مارکس اندیشه های انقلابی مارکس ،لکس کالیکوس ،ترجمه پرویز بابائی نشر قطره صفحه 21 اقتباس از کارلمارکس و زندگی و دیدگاه های او .مرتضی محیط

3ـ الکس کالینوس اندیشه انقلابی مارکس پرویز بابائی ،ترجمه پرویز بابائی نشر قطره صفحه 21 اقتباس از کارل مارکس و زندگی و دیدگاه های او .مرتضی محیط

مارکس و دوستی با هگل :

مارکس در آغاز لحن عجیب و غریب او توی ذوقش زد که با مراودت بیشتر شیفته او گشت این شیفتگی چیزی پیش از فراندی عقلانی بود . فلسفه آلمان در دهه هالی 1830 تا 1840 قلمرویی بسیار بود در آن زمان آلمان از نظر سیاسی تقسیم شده بود و از نظر اقتصادی کشوری عقب مانده بود ولی از نظر فکری رو به رشد بود .

نخستین دهه های سده نوزدهم عصر زرین فلسفه آلمان بود تضادهای جامعه آلمان در تفکر هگل انعکاس می یافت هگل ابتدا شیفتة فرانسه و ناپلئون و سپس بدبین شد و به این باور رسد که دولت استبدادی پروس تجسم خرد است .

مارکس با پیوستن به هگلی های جوا با برونوبائر یکی از هگلی های جوان دوست بود پیوند مارکس با خانواده اش بعد از مرگ پدر قطع و با مادرش که سواد نداشت قطع ارتباط کرد .

او دکترای خود را با رساله ای به نام تفاوت میان فلسفه و طبیعت دموکریت و اپیکو دریافت کرد و درگیری دولت پروس با هگلی های جوان به امید مارکس برای استاد دانشگاه پایان داد .

در سال 1841 به تری یر بازگشت و روزنامه نگاری سیاسی شد . در اکتبر 1832 سردبیر روزنامه رانیش تسایتونگ را به عهده گرفت و تصمیم به تأسیس نشریه ای به نام سالنامه آلمانی در پاریس نخستین تجربه او از یک جنبش سازمان یافته کارگری بود .

او در آگوست سال 1842 به فوئر باخ نوشت :

شما باید در یکی از این گروههای کارگران فرانسوی حضور یابید تا طراوت ناب و نجابتی را که در این انسانهای رنج کشیده می جوشد احساس کنید که در میان این بربرهای جامعه متمدن . که تاریخ عنصر کارورز که رهایی بشریت را تدارک می دهند . 1

این نگرش نوین به طبقه کارگر را در دو مقاله ای که در انتهای شماره سالنامه آلمانی ـ فرنسوی در مارس 1844 انتشار یافت که مقاله آخر آن درباره مسئله یهود و نقد فلسفه حق هگل بود .

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول

زندگینامه

2

انسان شناسی

8

انسان و کار

14

انسان و آگاهی

17

روبنا و زیربنا

20

تقابل زیربنا و روبنا

27

فصل دوم

طبقات و دیالکتیک مارکس

32

نظریه مارکس درباره طبقات

34

طبقه کارگر یا پرولتاریا

45

طبقه متوسط

51

طبقه حاکم و آرمانهای طبقه حاکم

52

طبقه در خود و طبقه برای خود و جامعه بی طبقه

54

تقابل طبقه در خود و طبقه برای خود

59

مارکس و تضاد طبقاتی

62

مارکس و نقد طبقه متوسط

66

مفاهیم جایگزین

69

فصل سوم

مفهوم از خود بیگانگی

79

کار و از خود بیگانگی

86

غفلت مارکس از کنش آگاهانه

91

طلوع مالکیت و قشربندی

96

انواع مالکیت از نظر مارکس

97

مراحل تکامل

97

مراحل تکامل خاص و عام از نظر مارکس

102

فصل چهارم

پیشینه ها، عوامل و شرایط انقلابات

104

تئوریهای تبیین کننده پیدایش انقلاب

105

ابعاد تحول انقلاب

118

تئوریها و مدلهای تحلیل انقلاب

157

فصل پنجم

جامعه شناسی مارکسیستی و انقلاب مالکیت خصوصی

165

جنگ طبقاتی و نقش تاریخی طبقه پرولتر

166

عوامل و شرایط و مبشرین انقلاب

167

فقر و انقلاب

168

تاریخ و مبارزه طبقاتی

169

تئوریهای مارکسیستی انقلاب

206

فصل ششم

مدل تئوری مارکس در باب انقلاب

222

تئوری انقلاب مارکس

226

از خود بیگانگی

234

آگاهی طبقاتی

237

فرجام انقلاب

241

منابع و مآخذ

251


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت نظام های پولی بین المللی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان نظام پولی بین المللی در حجم 41 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای بازارهای پول و سرمایه و سازمانهای پولی و مالی بین الملل رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2093 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت نظام های پولی بین المللی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت نظام های پولی بین المللی

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 41 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درسهای بازارهای پول و سرمایه- سازمانهای پولی و مالی بین الملل)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " نظام های پولی بین المللی " در حجم 41 اسلاید همراه با توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درسهای بازارهای پول و سرمایه و سازمانهای پولی و مالی بین الملل رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

نظام پولی برتن و ودز

صندوق بین المللی پول IMF
اهداف صندوق بین المللی پول

نمودار سازمانی صندق بین المللی پول

سرمایه صندوق و منابع مالی آن

کمک های مالی

ایران و صندوق بین المللی پول

میزان(SDR) ایران در صندوق بین المللی پول

رابطه صندوق بین المللی پول با بانک جهانی

عضویت در صندوق بین المللی پول

بانک بین المللی ترمیم وتوسعه یا بانک جهانی

اهداف بانک جهانی

نمودار سازمانی بانک جهانی

ارکان و تشکیلات بانک جهانی

اعضا و سهم هریک از آنها

مبنای اعطای وام توسط بانک جهانی

مؤسسات وابسته به بانک جهانی

مؤسسۀ بین المللی توسعه International Development Association

اهداف مؤسسه بین المللی توسعه

عضویت در مؤسسه بین المللی توسعه

شرایط وام دهی مؤسسه بین المللی توسعه

ایران و مؤسسه بین المللی توسعه

شرکت مالی بین المللی

اهداف شرکت مالی بین المللی

شرایط اعطای تسهیلات شرکت مالی بین المللی

ایران و شرکت مالی بین المللی

حق برداشت مخصوص(SDR )
ارزش گذاری حق برداشت مخصوص وتحولات آن

نحوه و موارد استفاده از حق برداشت مخصوص

آینده نظام پولی بین الملل

منابع و ماخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت بانک تسویه بین المللی

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان بانک تسویه بین المللی در حجم 53 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سازمانهای پولی و مالی بین الملل رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 732 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
پاورپوینت بانک تسویه بین المللی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت بانک تسویه بین المللی

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 53 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری (ویژه ارائه کلاسی درس سازمانهای پولی و مالی بین الملل)

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " بانک تسویه بین المللی " در حجم 53 اسلاید همراه با توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس سازمانهای پولی و مالی بین الملل رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

مقر و تشکیلات بانک تسویه بین المللی

چهار ویژگی کار کردی بانک تسویه بین المللی

سه نقش مهم بانک تسویه بین المللی

فعالیتهای بانکی بانک تسویه بین المللی

هیئت مدیره بانک تسویه بین المللی

سرمایه بانک تسویه بین المللی

همایش‎های همکاریهای پولی و مالی بین‎المللی

نام کمیته‎های مرتبط با بانک تسویه بین المللی و وظایف آنها

کمیته سیستمهای حل اختلاف وپرداخت دستمزد CPSS

کمیته سیستم مالی جهانی CGFS

کمیته بازارها (ارز و طلا)

موسسه تحکیم مالی FSI

همایش تحکیم مالی FSF

انجمن بین‎المللی مدیران بیمه IAIS :

انجمن بین المللی بیمه‎گران سپرده‎ها IADI:

کمیته باسل(بازل-بال)

زیر مجموعه کمیته باسل

بازل 1

بازل 2

تفاوت اصلی بازل 1 با بازل 2

ارکان اصلی بازل 2

مبحث اساسی رکن اول باسل 2

ریسک اعتباری (Credit Risk)

ریسک بازار (Market Risk)

ریسک عملیاتی (Operational Risk)

رکن دوم: تجدید نظر مدیریت

سرمایه گذاری تجاری یا بنگاه داری

جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های دوبل و انتشار بحران

آمادگی برای شرایط بحرانی

جلوگیری از پایین آمدن کیفیت تسهیلات

قواعد مربوط به نقدینگی

قواعد مربوط به اهرمی بودن بانک

استرس تست

ریسک عملیاتی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل دانلود مقاله بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 373 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
دانلود مقاله بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی

فروشنده فایل

کد کاربری 4832

اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد . هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد . برندینگ ، بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص می کند ، در اصل محبوبیت یک نام تجاری است . برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه می دهد ، عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری …


اعتماد شما سرمایه ما