دسته بندی | برق |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3275 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 370 |
بررسی علت تخریب برقگیرهای پست 230-400کیلوولت
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه
1-1- کلیات
1-2- هدف
فصل دوم: بررسی انواع اضافه ولتاژها در سیستمهای قدرت و علل پیدایش آنها
2-1- مقدمه
2-2- انواع مختلف اضافه ولتاژها در شبکه
2-2-1- اضافه ولتاژهای صاعقه
2-2-1-1- مشخصه اضافه ولتاژهای صاعقه
2-2-2- اضافه ولتاژهای کلید زنی (قطع و وصل)
2-2-2-1- موج استاندارد قطع و وصل یا کلیدزنی
2-2-2-2- علل بروز اضافه ولتاژهای کلیدزنی
2-2-2-2-1- اضافه ولتاژهای ناشی از کلیدزنی جریانهای سلفی و خازنی
2-2-2-2-2- اضافه ولتاژهای کلیدزنی ناشی از تغییرات ناگهانی بار
2-2-3- اضافه ولتاژهای موقت
عنوان صفحه
2-2-3-1- مقدمه
2-2-3-2- خطاهای زمین
2-2-3-3- تغییرات ناگهانی بار
2-2-3-4- اثر فرانتی
2-2-3-5- تشدید در شبکه
2-2-3-6- تشدید در خطوط موازی
فصل سوم: نحوه تعیین پارامترهای برقگیر جهت حفاظت از شبکه در مقابل اضافه ولتاژها
3-1- مقدمه
3-2- برقگیرهای اکسید روی
3-2-1- ساختمان مقاومتهای غیر خطی
3-2-2- منحنی ولت – آمپر غیرخطی مقاومتها
3-2-3- پایداری حرارتی، اختلال حرارتی
3-2-4- تعاریف و مشخصات برقگیرهای اکسید روی
3-2-4-1- ولتاژ نامی
3-2-4-2- مقدار حقیقی ولتاژ بهرهبرداری
عنوان صفحه
3-3-4-3- حداکثر ولتاژ کار دائم
3-3-4-4- فرکانس نامی
3-2-4-5- ولتاژ تخلیه
3-2-4-6- مشخصه حفاظتی برقگیر
3-2-4-7- نسبت حفاظتی
3-2-4-8- حاشیه حفاظتی
3-2-4-9- جریان مبنای برقگیر
3-2-4-10- ولتاژ مرجع
3-2-4-11- جریان دائم برقگیر
3-2-4-12- جریان تخلیه نامی برقگیر
3-2-4-13- قابلیت تحمل انرژی
3-2-4-14- کلاس تخلیه برقگیر
3-2-5- انتخاب برقگیرها
3-2-5-1- انتخاب ولتاژ نامی و ولتاژ کار دائم برقگیر
عنوان صفحه
فصل چهارم: بررسی علل ایجاد اختلال در برقگیرهای اکسید روی
4-1- مقدمه
4-2- اشکالات مربوط به طراحی و ساخت برقگیر
4-3- پایین بودن کیفیت قرصهای وریستور
4-4- پیرشدن قرصهای اکسید روی تحت ولتاژ نامی در طول زمان
4-5- نوع متالیزاسیون مورد استفاده روی قاعده قرصهای اکسید روی
4-6- عدم کیفیت لازم عایق سطحی روی وریستورها
4-7- اشکالات مربوط به انتخاب نوع برقگیر و محل آن در شبکه
4-7-1- پایینبودن ظرفیت برقگیر مورد انتخاب نسبت به قدرت صاعقههای موجود در محل
4-7-2- پایینبودن ولتاژ آستانه برقگیر انتخاب شده نسبت به سطح TOV
4-8- اشکالات ناشی از نحوه نگهداری و بهرهبرداری از برقگیر
4-8-1- وجود تخلیه جزئی در داخل محفظه برقگیر
4-8-2- آلودگی سطح خارجی محفظه برقگیر
4-8-3- اکسید شدن و خرابی کنتاکتهای مدارات خارجی برقگیر
عنوان صفحه
فصل پنجم: شناسایی پدیده فرورزونانس و بررسی حادثه پست 230/400 کیلوولت شهید کشوری کرمانشاه
5-1- مقدمه
5-2- شناسایی پدیده فرورزونانس
5-3- فرورزونانس
5-3-1- فرورزونانس سری یا ولتاژی
5-3-2- فرورزونانس موازی یا فرورزونانس جریانی
5-4- طبقهبندی مدلهای فرورزونانس
5-4-1- مدل پایه
5-4-2- مدل زیر هارمونیک
5-4-3- مدل شبه پریودیک
5-4-4- مدل آشوب گونه
5-5- شناسایی فرورزونانس
5-6- جمعآوری اطلاعات شبکه و پست جهت شبیهسازی و بررسی حادثه پست شهید کشوری
5-7- بررسی حادثه مورخ 28/2/81 پست شهید کشوری کرمانشاه
5-7-1- مدلسازی و مطالعه حادثه با استفاده از نرمافزار emtp
5-7-1-1- رفتار برقگیرهای سمت اولیه و ثانویه ترانسفورماتور در هنگام وقوع حادثه
عنوان صفحه
5-7-1-2- رفتار برقگیر فاز T سمت KV230 ترانسفورماتور در هنگام وقوع حادثه
5-7-1-3- بررسی روشهای جهت جلوگیری از وقوع پدیده فرورزونانس در پست شهید کشوری کرمانشاه
الف- وجود بار در سمت ثانویه ترانسفورماتور
ب- ترانسپوز کردن خط بیستون - کرمانشاه
فصل ششم: نتیجهگیری و پیشنهادات
6-1- نتیجهگیری و پیشنهادات
ضمائم
منابع و مراجع
در سیستمهای قدرت و شبکههای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی، تکتک تجهیزات نقش اساسی دارند و بروز هرگونه عیبی در آنها، ایجاد اختلال در شبکه، اتصال کوتاه و قطع برق را به همراه دارد. خاموشی و جایگزینی تجهیزات معیوب هزینههای هنگفتی را به شبکه تحمیل مینماید. لذا بررسی و تحلیل بروز عیب در تجهیزات از اهمیت خاصی برخوردار میباشد و در صورت شناخت این عیوب و سعی در جلوگیری از بروز آنها از هدر رفتن سرمایه اقتصادی کشور جلوگیری به عمل میآید.
برقگیرها از جمله تجهیزاتی هستند که جهت محدود کردن اضافه ولتاژهای گذرا ( صاعقه و کلیدزنی) در شبکههای انتقال و توزیع به کار میروند. برقگیرها ضمن اینکه حفاظت تجهیزات در مقابل اضافه ولتاژهای گذرا را بر عهده دارند، باید در مقابل اضافه ولتاژهای موقتی از خود واکنشی نشان ندهند و همچنین با توجه به شرایط محیطی منطقه مورد بهرهبرداری ، نظیر رطوبت و آلودگی، عملکرد صحیح و قابل قبولی را ارائه دهند.
1-2- هدف:
بر طبق گزارشهای رسیده از تخریب برقگیرهای پست 230/400 کیلوولت شهید کشوری کرمانشاه و به منظور بررسی علل این حوادث این پروژه را به انجام رسید.
در این پروژه ابتدا به بررسی انواع اضافه ولتاژهای محتمل در شبکههای قدرت پرداخته میشود، سپس برقگیرها به عنوان یکی از تجهیزات مهم برای محدود کردن این اضافه ولتاژها معرفی شده و چگونگی طراحی و تعیین پارامترها و مشخصات برقگیر جهت حفاظت مناسب از شبکه مورد بحث قرار میگیرد. در فصل چهارم عوامل کلی که سبب اختلال در عملگرد برقگیر میشوند مورد بررسی قرار میگیرند. در فصل پنجم با استفاده از نرمافزار EMTP که قادر است حالات گذرا را بطور دقیق در شبکه آنالیز نماید شبکه مورد نظر شبیهسازی شده و شکل موج اضافه ولتاژهای تولید شده در شبکه در زمان وقوع حادثه محاسبه و ترسیم شده است.
دسته بندی | برق |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2177 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 370 |
بررسی طراحی پستKV 63 230 کرج و سیستم حفاظتی آن
پیشگفتار
فصل اول شاخص های مهم در طراحی یک پست فشار قوی
فصل دوم پست و انواع آن
فصل سوم کدگذاری تجهیزات
فصل چهارم آرایش فیزیکی ودیاگرام تک خطی
فصل پنجم شینه بندی
فصل ششم ایزولاسیون ایستگاههای فشار قوی
فصل هفتم اجزاء تشکیل دهنده یک پست فشار قوی
فصل هشتم کلید قدرت
فصل نهم سکسیونر
فصل دهم ترانسفورماتور
فصل یازدهم ترانسفورماتور زمین
فصل دوازدهم ترانسفورماتور ولتاژ
فصل سیزدهم ترانسفورماتور جریان
فصل چهاردهم برقگیر
فصل پانزدهم طراحی سیستم زمین پستهای فشار قوی
فصل شانزدهم حفاظت
فصل هفدهم روشنایی
امروزه می توان گفت که تمام وسایل صنعتی و خانگی و تجاری بطور مستقیم یا غیر مستقیم با انرژی الکتریکی سروکار دارند که نحوه تولید و توزیع این صنعت عظیم متضمن هزینه ها، نیروها و تخصص های مختلف است. یکی از مهمترین بخشهای صنعت برق همانا طراحی و احداث پست های فشار قوی می باشد که به علل گوناگون ضروری می نماید که از جملة این علتها :
1- مصارف صنعتی، خانگی و تجاری در تمام ساعات روز یکنواخت نمی باشند . بدین معنیکه مصارف خانگی بیشتر در شبها مورد استفاده قرار می گیرند و مصارف تجاری بیشتر در ساعت روز و مصارف صنعتی به نسبه مصارف یکنواختی در طول شبانه روز دارند. این ناهمگونی مصارف در طول ساعات شبانه روز سبب می گردد که اگر بفرض شهری یا منطقه أی صنعتی باشد در تمام روز یکنواخت انرژی الکتریکی تولید می گردد. در حالیکه برای شهرها یا بخش هایی که عمدتاً مصارف روشنائی و خانگی دارند در ساعات شب، پیک تولید داشته باشند و در ساعات روز کمتر انرژی تولید گردد .
2- مراکز تولید برق (نیروگاهها) متضمن هزینه های ثابت و مخارج جاری که شامل هزینه های پرسنلی و استهلاک دستگاهها و سوخت مصرفی می باشد .
3- از آنجا که تولید انرژی الکتریکی بعواملی چون انرژی اولیه یعنی نیروی ( آب، سوخت، زغال، گازوئیل و غیره ) نیاز دارد بنابراین نیروگاهها برحسب میزان دسترسی به سوخت و انرژی های مختلف احداث می گردند. برای مثال نیروگاه آبی در جائیکه امکان ایجاد سد وجود دارد و نیروگاه بخار در نقاطی که نزدیک مراکز سوخت است ایجاد میگردد .
4- چون مراکز مصرف با توجه به آنچه که در مورد بند 3 توضیح داده شده عموماً در جوار مراکز تولید نیستند لذا لازم است برق بواصل دور منتقل شود. ولتاژ انتقالی با فاصله و قدرت مصرفی بستگی دارد. بطور کلی هر چقدر طول مسیر یا قدرت انتقالی بیشتر باشد ولتاژ بیشتر مورد نیاز است .
5- برای اینکه بتوان از انرژی الکتریکی که مورد نیاز مثلا"درنقطه A نمی باشد درمحل دیگری مانندB استفاده کرد لازم است که شبکه ارتباط دهنده ما مرکز تولید و مصرف مانند شبکه سراسری برق ایران وجود داشته باشد .
6- چون لازم است که از یک طرف در نقاط مختلف ( تولید، انتقال و توزیع ) ولتاژهای متفاوت داشته باشیم و از طرف دیگر شبکه ارتباطی وجود داشته باشد بنابراین مراکزی که این اعمال ( وصل کردن و تبدیل سطح ولتاژ هر نقطه با نقاط مختلف دیگر ) را بتوانند انجام دهند ضرورت پیدا میکند که این مراکز به پست های فشار قوی موسوم است .
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2261 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 110 |
بررسی شیوههای افزایش بهرهوری اماکن، تاسیسات و تجهیزات ورزشی
بهرهوری و کاربرد وسیع این مفهوم در عرصههای گوناگون زندگی فردی و اجتماعی انسان روندی فزاینده داشته است. سوابق تاریخی نشان میدهد که برای اولین بار در سال 1766 میلادی در یک سند رسمی (Productiuity) با مفهوم بهرهوری، مورد استفاده قرار گرفته است. به طور کلی، بهرهوری را همان خارج قسمت ستاده به نهاده تعریف کردهاند. بهرهوری فقط در نسبت ستاده به داده خلاصه میشود و در صورتی رقمی و عددی به خود میگیرد که درک و مقایسه میزان رشد آن نسبت به قبل به مراتب سادهتر از وجوه دیگر است و از آنجا خود این نگرش هم تحت تاثیر قرار میگیرد و به بیان ساده بهرهوری می شود، “ نسبت ستاده به داده” به میزان تحقق اهداف تعریف شده، تغییر می یابد و مفهومی عمیق تر پیدا میکند. تلاش برای افزایش بهرهوری جدی ترین مبارزهای است که مدیریت در آستانه قرن بیست و یکم با آن روبروست و به نظر میرسد در عصر ما، کارآیی و بهرهوری بالاترین هدف و ارزشمندترین مقصد همه مدیران است. بهرهوری به طور معجزه آسایی موجب بالا رفتن شگرفت معیارها و کیفیت زندگی در کشورهای پیشرفته شده است و این حرکت از یک قرن پیش تا به حال همچنان ادامه دارد.
بکارگیری دانش و شیوههای ارتقا بهرهوری در بسیاری از عرصههای اجتماعی و در موارد گوناگون به منظور دست یابی به کیفیت های مورد نظر توصیه می شود. ورزش که یکی از پدیدههای محبوب عصر ما تلقی میشود نیز یکی از موضوعاتی است که در دانش بهرهوری مورد توجه میباشد. یکی از این دیدگاهها که زاویه تازهای از موضوع بهرهوری را مورد ارزیابی قرار می دهد، اندازه گیری بهرهوری در اماکن ورزشی است که کاری است تازه و بدیع.
ارتقا بهره وری اماکن ورزشی و بخش های خدماتی از این دست، نه تنها در کشور ما بلکه در سطح بینالمللی نیز در ابتدای راه خود میباشد و احتمالاً بزرگترین و دشوارترین چالشی است که مدیریت ورزشی در کشورمان در حال حاضر و در دهههای آینده باآن روبرو خواهد بود.
مستندات مربوط به تحلیل عملیات عمرانی بخش تربیت بدنی و ورزش طی ده سال 67-1376 نشان میدهد که 104 درصد بیش از اعتبارات مصوبهای برنامه های پنجساله اول و دوم در اختیار این بخش قرار داده شده است. این امر نشان دهنده توجه بیشتر به ایجاد و توسعه اماکن و تاسیسات ورزشی میباشد. در حالیکه همین مستندات پائین بودن استفاده از تاسیسات ورزشی در مقایسه با ظرفیتهای موجود را تاکید کردهاند. بنا به دلایل مختلف از جمله فقدان اطلاعات و آمار صحیح و دقیق ساعات بهرهبرداری و استفاده از تاسیسات ورزشی موجود در نوبت کاری مختلف در کلیه روزهای هفته و ماههای سال، نداشتن سیستم های مناسب مالی و کمبود نیروی متخصص، تاکنون تعیین و محاسبه شاخص های بهرهوری بخش ورزش در حوزه اماکن ورزشی امکان پذیر نشده است.
تعیین میزان بهرهوری اماکن، تاسیسات و تجهیزات ورزشی به شناخت و به کارگیری شاخصهای متقن و گوناگونی بستگی دارد. از این رو شناسایی و بررسی عاملها و پارامترهای موثر در بهرهوری، اولویتبندی آنها و تعیین شاخصهای بهرهوری از جمله مواردی هستند که در این تحقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
اندازهگیری، جزء لاینفک و به تعبیر برخی نقطه آغاز فرایند علمی مدیریت بهرهوری است اگر بخواهیم بهرهوری را در فرهنگ سازمانی جلوهگر سازیم، شرط اساسی آن، وجود ابزاری برای کنترل و نظارت بر پیشرفت، فراهم آوردن بازخورد، تعیین هدفهای قابل اندازه گیری و ارزیابی عملکرد مدیریت است. به عبارتی دیگر، اندازهگیری بهرهوری، فراهم آورنده اطلاعاتی است که امکان ارزیابی و قضاوت را پیرامون چگونگی حرکت به سوی هدف (وضع موعود) را از نقطه عزیمت و شرایط قبلی (وضع موجود) ایجاد میکند.
شاخصهای بهرهوری در بخش اماکن ورزشی به برقراری هدفهای واقعی و شناخت مراحل کنترل کمک کرده و تنگناها و محدودیتهای انجام کار را به روشنی نشان میدهد و به مدیران ورزشی کمک میکند که فعالیت های گذشته را تجزیه و تحلیل نموده و برای فعالیتهای جدید برنامهریزی کنند. بعلاوه بدون یک سیستم مناسب اندازهگیری بهرهوری در بخش اماکن ورزشی نمی توان انگیزه ها و روابط کاری را بهبود بخشید. این شاخص ها همچنین برای مقایسه بین امکان ورزشی مختلف یا بخشهای مختلف اماکن ورزشی ایجاد رقابت بین آنها بسیار مفیدند و به این علت است که اندازهگیری بهرهوری باید جز اولویتهای نخست مدیرتی اماکن ورزشی قرار گیرد. یک سیستم اندازهگیری بهرهوری جز لاینفکی از سیستم اطلاعات مدیرتی است که می تواند برای رسیدن به موازنه بین هزینهها و ارائه خدمات به کار آید. اندازهگیری بهرهوری در بخش اماکن ورزشی نشان می دهد که منابع چگونه مصرف شدهاند و توجه به کدام بخشها می تواند در افزایش بهرهوری فضای ورزشی تاثیر بیشتری داشته باشد. با اندازهگیری بهرهوری، مدیریت میتواند دریابد که آیا استراتژیهای انتخابی وی به درستی انجام میشوند یا نه؟ و یا نتایج حاصل از آنها همان نتایج مورد انتظار است یا خیر؟
دسته بندی | مکانیک |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 4333 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 188 |
بررسی سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری انژکتوری و مقایسه آنها
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 1
نصب لینوکس 6
انتخاب یک روش نصب 7
انتخاب نرم افزار مورد نیاز 8
شروع نصب 12
بررسی لینوکس کار آمد 13
راه اندازی 14
برنامه های کاربردی 17
صوت و تصویر و گرافیک 18
برنامه های دفتری 19
اینترنت 19
ابزارهای برنامه نویسی 21
فارسی سازی 23
جمع بندی 25
منابع و ماخذ 28
چکیده :
در ابتدا به نحوه عملکرد سیستم سوخت رسانی کاربراتوری پرداخته ، سپس به چگونگی اصلاح نواقص موجود در کاربراتور پرداختیم و دیدیم که با وجود اصلاح کاربراتور (کاربراتور در ابتدا ساختمان بسیار ساده ای داشت) و پیچیده تر شدن ساختمان کاربراتور که بواسطه لحاظ کردن پارامترهای مختلف در حالتهای مختلف نظیر استارت زدن – کار با دور آرام – کار با دور زیاد و از این گونه موارد ... باز هم نواقص زیادی در کارکرد کاربراتور مشاهده می شود . شاید به همین خاطر بود که مهندسان و متخصصان را بر آن داشت که از سیستم پیشرفته انژکتور (تزریق سوخت) استفاده کنند .
همانطور که قبلاً اشاره کردیم تزریق سوخت سابقه تاریخی درازی دارد . اما چرا این وقفه بلند در استفاده از انژکتور بوجود آمد ؟! شاید به دلیل این که در آن روزگار هزینه چنین کاری بسیار سنگین بوده و یا اینکه مشکل کامپیوتر بوده ، بهرحال در این خصوص به تفصیل قبلاً صحبت کردیم . در هر صورت در چند سال اخیر زمینه مناسب برای چنین حرکتی فراهم شده و این حرکت نیز صورت گرفته تا آنجا که به کشور ما نیز رسیده .
حال به اختصار اگر در مورد مزایای سیستم رسانی انژکتوری نسبت به
کاربراتوری بخواهیم صحبت کنیم می توانیم به این موارد بطور کلی اشاره کنیم ؛
تنظیم بودن خودرو به مدت زمان بیشتر و نیاز کمتر به تنظیم های پی در پی . نسبت سوخت و هوای متناسب تر با حالت و وضعیتی که خودرو در آن قرار دارد و جلوگیری از احتراق ناقص و ایجاد نسبت تراکم مناسب تر و ... که همه این موارد یعنی تاثیر مثبت در قدرت و توان موتور و کاهش آلاینده ها .
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 398 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 105 |
بررسی سلامت روانی کارکنان بهزیستی شهر نیشابور در سال1386
فهرست مطالب |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
عنوان |
|
صفحه |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فصل اول |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
کلیات و مقدمه |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-1 مقدمه |
……………………………………………………… |
3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-2 بیان مسئله |
…………………………………………………… |
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق |
………………………………………… |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-4 اهداف تحقیق |
………………………………………………… |
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-5 فرضیه ها و سئوالات تحقیق |
……………………………………… |
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-6 متغیرهای تحقیق |
……………………………………………… |
7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-7 تعریف مفهومی و عملیاتی |
………………………………………… |
8 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فصل دوم |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
پیشینه تحقیق و پایه های نظری |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1-2 پیشینه نظری تحقیق |
…………………………………………… |
11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-1 مفهوم سلامت روان |
………………………………………… |
11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-2 تاریخچه سلامت روان در جهان |
………………………………… |
12 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-3 تاریخچه سلامت روان در ایران |
………………………………… |
14 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-4 مفهوم سلامت روان از دیدگاه های مختلف |
……………………… |
17 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-5 سلامت روان از نظر مکاتب |
…………………………………… |
18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-6 اصول سلامت روان |
………………………………………… |
20 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-7 هدف ایجاد سلامت روان |
……………………………………… |
23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-8 مکانیزم های دفاعی و نقش آن در سلامت روان |
……………………… |
25 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-1-9 جمع بندی |
………………………………………………… |
28 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-2 پیشینه عملی تحقیق |
…………………………………………… |
29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-2-1 همه گیر شناسی در ایران |
……………………………………… |
29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2-2-2 بررسی همه گیر شناسی در جهان |
……………………………… |
31 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فصل سوم |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
روش شناسی تحقیق |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-1 روش تحقیق |
………………………………………………… |
38 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-2 جامعه آماری |
………………………………………………… |
38 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-3 نمونه تحقیق |
………………………………………………… |
39 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4 ابزار تحقیق |
………………………………………………… |
39 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4-1 مقیاس های چهارگانه آزمون |
…………………………………… |
40 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4-2 موارد کاربرد و محدودیت های آزمون |
…………………………… |
40 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-4-3 نمره برش آزمون |
…………………………………………… |
41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-5-3 پایایی آزمون |
……………………………………………… |
42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-6 اعتبار پرسشنامه |
………………………………………………… |
42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-7 روش جمع آوری اطلاعات و اجرا |
……………………………… |
43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3-8 تجزیه و تحلیل آماری |
………………………………………… |
43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فصل چهارم |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
یافته های تحقیق |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4-1 داده های آماری جامعه مورد مطالعه |
………………………………… |
45 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4-2 میانگین سلامت روانی جامعه مورد مطالعه |
…………………………… |
48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4-3- تجریه و تحلیل فرضیه و سئوالات تحقیق |
…………………………… |
50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فصل پنجم |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
بحث و نتیجه گیری |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
5-1 بحث و نتیجه گیری |
…………………………………………… |
59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5-2 نتیجه گیری کلی |
……………………………………………… |
61 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5-3 محدودیت های تحقیق |
………………………………………… |
61 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5-4 پیشنهادات تحقیق |
……………………………………………… |
62 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
منابع تحقیق |
……………………………………………………… |
63 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
پیوست |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
پیوست |
………………………………………………………… |
66 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فهرست جداول |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 2-1 مقایسه بررسی های انجام شده در مورد شیوع بیماریهای روانی در مناطق مختلف جهان و ایران |
|
35 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-1. داده های آماری جامعه مورد مطالعه |
………………………… |
46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-2 میانگین و واریانس جامعه مورد مطالعه |
………………………… |
48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-3 مقایسه نمرات زنان و مردان در آزمون |
………………………… |
50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-4 محاسبه ضریب همبستگی سن کارمندان با نمرات سلامت روانی |
…… |
52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-5 مقایسه میانگین ها و انحراف معیار سه گروه اشتغال |
……………… |
53 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-6 تجزیه و تحلیل واریانس ها |
………………………………… |
54 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-7 مقایسه میانگین های گروه های مختلف فعالیت |
………………… |
54 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-8 تجزیه و تحلیل واریانس های گروه های مختلف فعالیت |
…………… |
56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
جدول 4-9 محاسبه ضریب همبستگی سنوات کاری با سلامت روانی |
………… |
56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
فهرست نمودارها |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
نمودار هسیتوگرام 4-1 نمرات سلامت روانی و فراوانی آن در مردان و زنان |
…… |
46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
نمودار هیستوگرام 4-2 سن آزمودنی ها و فراوانی آن در مردان و زنان |
……… |
48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
نمودار 4-3 مقایسه میانگین های سه گروه اشتغال |
………………………… |
50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
نمودار 4-4 میانگین های سلامت روانی گروه های مختلف فعالیت |
…………… |
52 |
||||||||||||||||||||||||||||||||