دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 63 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 106 |
عنوان |
صفحه |
فصل اول |
|
مقدمه |
|
زمینه و بیان مسئله |
1 |
اهمیت و ضرئرت پژوهش |
4 |
سئولات پژوهش |
5 |
متغیرهای پژوهش |
5 |
تعاریف مفهومی |
6 |
تعاریف عملیاتی |
6 |
فصل دوم:پیشینةنظری وپژوهشی |
|
خلاصه فصل |
8 |
اسناد |
9 |
نظریه های اسناد |
10 |
سو گیری های اسناد |
23 |
اسنادهای اصلی |
26 |
ابعاد اسناد |
27 |
اسنادها؛موفقیت وشکست |
32 |
اسناد وجنسیت |
35 |
اسناد وپیشرفت تحصیلی |
41 |
فصل سوم:روش پژوهش |
|
خلاصه فصل |
45 |
روش تحقیق |
46 |
جامعه اماری وروش نمونه گیری |
46 |
ابزار تحقیق |
46 |
روش نمره گذاری پرسشنامه |
50 |
روش اجرا |
51 |
اعتبار وپایایی پرسشنامه |
52 |
روش آماری |
54 |
فصل چهارم:یافته های پژوهش |
|
خلاصه فصل |
56 |
یافته های توصیفی |
57 |
یافته های تحلیلی |
60 |
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شکست در دختران وپسران |
60 |
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران وپسران |
62 |
بررسی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی |
64 |
بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت وشکست |
68 |
یافته های دیگر |
71 |
فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری |
|
بحث ونتیجه گیری |
75 |
محدودیت های تحقیق |
77 |
پیشنهادات |
77 |
منابع فارسی |
79 |
منابع انگلیسی |
81 |
پیوست ها |
|