مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت بررسی پروژه مدارک مایکروسافت

پاورپوینت بررسی پروژه مدارک مایکروسافت در 22 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 575 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت بررسی پروژه مدارک مایکروسافت

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی پروژه مدارک مایکروسافت در 22 اسلاید قابل ویرایش



معرفی شرکت مایکروسافت

"Micro-soft" کوتاه شده کلمات (Microcomputer software) در ابتدا توسط Bill gates و Paul Allen در نیو مکزیکو سال 1975 ایجاد شد، که فعالیت آنان برای گسترش و فروش basic Interpreters برای Altair 8800 بود. سرانجام این کمپانی توانست حکمفرمای تمام Operating سیستم ها شود.



مدارک مایکرو سافت چیست ؟

دستیابی به مدارک قابل ارائه از طرف شرکت مایکروسافت بهترین معیار سنجش تسلط بر محصولات و فناوری های نوین شرکت مایکروسافت بوده و برای دارندگان آنها امکان دسترسی به اطلاعات فنی و عضویت در انجمن های جهانی را به ارمغان می آورد .




معرفی مدارک مایکروسافت

این مدارک که به مجموعه آنها MCP (Microsoft Certified Professional) گفته می‌شود، طی امتحانات استانداردی، به افرادی داده می‌شود که در به کارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوری‌های مایکروسافت مهارت کافی کسب کرده‌اند. کسب این مدارک، نشان دهنده آن است که صاحب مدرک در به کارگیری آن محصولات یا فناوری‌ها از نظر شرکت مایکروسافت تخصص کافی دارد.




هزینه برخی از مدارک مایکروسافت

هزینه امتحان MCSE : برای کسب این مدرک باید 7 امتحان را پاس کرد ، هزینه هر امتحان 750000 تومان می باشد ، در صورتی که داوطلب کل هزینه را یکجا پرداخت نماید هزینه هر امتحات 700000 تومان محاسبه می گردد .
هزینه امتحانMCSA : برای کسب این مدرک فقط باید یک آزمون را پاس کرد ، هزینه این امتحان 450000تومان می باشد که در ثبت نام های گروهی این مبلغ به400000 تومان نیز کاهش میابد .
هزینه اخذ مدرک A+CERTIFICATION: این مدرک با بالاترین نمره پاس می شود که هزینه آن نیز 140000 تومان می باشد .
هزینه امتحان NETWORK+CERTIFICATION: برای کسب این مدرک باید یک امتحان پاس کرد ، هزینه این آزمون120000 تومان می باشد.


اعتماد شما سرمایه ما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.