مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت بررسی آشنایی اولیه با روتر

پاورپوینت بررسی آشنایی اولیه با روتر در 26 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 460 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت بررسی آشنایی اولیه با روتر

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی آشنایی اولیه با روتر در 26 اسلاید قابل ویرایش



دراین پروژه سعی شده است وظایف روتر را به صورت کلی بیان کنیم وببینیم که روترها چگونه در پشت صحنه اینترنت به فعالیت مشغول می باشند.

مقدمه

اینترنت به عنوان یکی از بزرگترین وسایل ارتباطی به کاربران اجازه می دهد تا در کسری از ثانیه از سراسر دنیا برای یکدیگر ایمیل بفرستند وبه راحتی از بین میلیون ها مطلب مختلف به مطالعه مقالات مورد نظر بپردازند.این باعث شده تا اینترنت تبدیل به یک رسانه فعال وارزشمند شود.اما هیچ یک ازفعالیت های مذکور بدون Router امکان پذیر نخواهد بود.

آشنایی با روتر

روتریک نوع کامپیوتر خاص است که دارای عناصرمشابه یک کامپیوتراستاندارد شخصی نظیر پردازنده،حافظه،خطوط داده واینترفیس های مختلف ورودی وخروجی است. روترها به منظورانجام عملیات بسیارخاص که عموما نمی توان آنان را توسط کامپیوترهای شخصی انجام داد،طراحی شده اند.مثلا با استفاده از روتر می توان دوشبکه را به یکدیگر متصل کرد تا درادامه امکان مبادله اطلاعات بین آنان فراهم گردد.

روتر،همچنین مسیرارسال داده از یک شبکه به شبکه ای دیگررا تعیین می نماید.کامپیوترها به منظوراجرای برنامه های نرم افزاری به یک سیستم عامل نیازدارند،این وضعیت در روترها نیزوجود داشته وآنان جهت اجرای فایل های پیکربندی به یک سیستم عامل که به آن IOS (برگرفته از Internetwork Oprating ( System Software نیازخواهند داشت.

عناصر اصلی روتر

پردازنده(CPU)

حافظه اصلی(RAM)

حافظه فلش(Flash)

حافظه NVRAM

حافظه ROM

اینترفیس ها

منبع تغذیه



جایگاه روتر درشبکه های LANوWAN


با اینکه می توان ازروتر برای تقسیم یک شبکه محلی استفاده نمود ولی مهمترین کاربرد آن به عنوان یک دستگاه شبکه ای در شبکه های WAN می باشد.ازتکنولوژی های WAN دراکثرموارد به منظوراتصال روترها به یکدیگر استفاده می گردد وروترها با اتصالات مبتنی بر WAN با یکدیگرارتباط برقرار می نمایند.روترها مسئولیت ایجاد ستون فقرات در شبکه های داخلی بزرگ رابر عهده داشته ودرلایه سوم مدل مرجع OSI فعالیت می نمایند(اتخاذ تصمیم براساس آدرس های شبکه).


اعتماد شما سرمایه ما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.