مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل بررسی و مقایسه سطح نیازهای اساسی مازلو بین دانشجویان شاهد و عادی

پژوهش حاضر جهت بررسی و مقایسه سطح ارضای روانی پنج‌گانه مازلو بر روی 60 نفر از دانشجویان شاهد و 60 نفر از دانشجویان عادی انجام شده‌است هردوگروه شاد و عادی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران واحد حصارک هستند ابزار تحقیق در این پژوهش پرسشنامه شخصیتی مازلو می‌باشد که توسط دیوید لستر تهیه شده‌است دانشجویان شاهد و عادی بااستفاده از آزمون آماریt مستق
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
بررسی و مقایسه سطح نیازهای اساسی مازلو بین دانشجویان شاهد و عادی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

بررسی و مقایسه سطح نیازهای اساسی مازلو بین دانشجویان شاهد و عادی دانشگاه تربیت معلم تهران (واحد حصارک)

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تشکرو قدردانی الف

فهرست مطالب ب

فهرست جداول پ

پیشگفتار ت

چکیده تحقیق 0

فصل اول: طرح تحقیق د

مقدمه 1

بیان مسئله 3

تعریف موضوع تحقیق 4

هدفها و سؤالهای ویژه تحقیق 6

فرضیه‌های تحقیق 7

اهمیت موضوع تحقیق 8

روش انجام تحقیق 9

محدودیتهای تحقیق 9

پیشینه مختصری از تحقیقاتی که تاکنون در ایران در این زمینه انجام شده‌ است. 10

فصل دوم: سابقه موضوع تحقیق

پایه‌های علمی و نظریه‌های مربوط به مسئله مطرح شده 11

سلسله مراتب نیازهای پنجگانه روانی از دیدگاه مازلو 13

خلاصه‌ای از اهم تحقیقات انجام شده با ذکر جزیئات لازم 21

فصل سوم: روش تحقیق 24

نوع تحقیق 24

روش آماری 24

متغیرهای تحقیق 24

جامعه هدف و حجم نمونه 24

ابزار سنجش 24

شیوه نمره‌گذاری 25

اعتبار روایی پرسشنامه 25

روش نمونه‌گیری 25

ویژگیهای نمونه 25

روش جمع‌آوری اطلاعات 26

فصل چهارم: یافته‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل یافته‌ها 26

فصل پنجم: نتبجه گیری

نتیجه‌گیری 37

محدودیتهای تحقیق 37

میزان تعمیم‌پذیری به جامعه هدف 38

پیشنهادات 38

فهرست منابع 39

پیوست 40

فهرست جداول


شماره جدول عنوان صفحه

1 محاسبه سطح ارضای نیازهای بین دوگروه دانشجویان شاد و عادی27

2 محاسبه سطح ارضای نیاز به امنیت بین دوگروه دانشجویان شاهد و عادی 29

3 محاسبه سطح نیاز به تعلق و محبت و وابستگی بین دو گروه دانشجویان شاهد و عادی 31

4 محاسبه سطح ارضای نیاز به احترام بین دو گروه دانشویان شاهد و عادی 33

5 محاسبه سطح نیاز به تحقق خویشتن بین دو گروه دانشجویان شاهد و عادی 35

چکیده تحقیق

پژوهش حاضر جهت بررسی و مقایسه سطح ارضای روانی پنج‌گانه مازلو بر روی 60 نفر از دانشجویان شاهد و 60 نفر از دانشجویان عادی انجام شده‌است. هردوگروه شاد و عادی از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران واحد حصارک هستند ابزار تحقیق در این پژوهش پرسشنامه شخصیتی مازلو می‌باشد که توسط دیوید لستر تهیه شده‌است دانشجویان شاهد و عادی بااستفاده از آزمون آماریt مستقل در نیازهای پنجگانه مازلو مورد مقایسه قرار گرفتند.

مقدار t مشاهده شده و سطح معنی‌داری نیازهای پنجگانه به شرح زیر به دست آمد.

1- نیاز فیزیولوژیست 45/0=t مشاهده شده درسطح 1/0 تفاوت معنی‌دار نمی‌باشد.

2- نیاز به امنیت 92/0=t مشاهده شده در سطح 1/0 تفاوت معنی‌دار نمی‌باشد.

3- نباز به تعلق و وابستگی 09/1=t مشاهده شده در سطح1/0 تفاوت معنی‌دار نمی‌باشد.

4- نیاز به احترام 38/0=t مشاهه شده در سطح1/0 تفاوت معنی‌دار نمی‌باشد.

5- نیاز به تحقق خویشتن( خود شکوفایی) 58/3=t مشاهده شده در سطح 1/0 تفاوت معنی‌دار می‌باشد..

بنابراین براساس این تحقیق بین دوگروه دانشجویان شاهد و عادی فقط از نظر ارضاء نیاز به تحقق خویشتن تفاوت وجود دارد و گروه عادی از نظر تحقق خویشتن در سطح بالاتری قرار دارد.

فصل اول

qطرح تحقیق

qمقدمه

qبیان مسئله

qتعریف موضوع تحقیق

qهدفها- سوالها و فرض‌های ویژه تحقیق

qروش انجام تحقیق

qمحدودیتهای تحقیق

qپیشینه مختصری از تحقیقات انجام شده در ایران

مقدمه

یک خانواده که شامل زن وشوهر و اطفال است بطورکلی اساس طبیعی اجتماع بشری را تشکیل می‌دهد کودکان که ثمرة این ازدواجها هستند در بدو تولد دارای اجتماعات و نیازهای مختلف و متفاوت هستند که به تنهایی قادر به ارضاء آنها نبوده و پدر و مادر و بطور کلی خانواده عامل مهمی در ارضای نیازهای او می‌باشند. همچنین خانواده یکی از محیط‌های سه گانه( خانواده، مدرسه، اجتماع) برای رشد و تکوین شخصیت هر فرد می‌باشد. وانقص بودن سازمان خانواده در انحراف شخصیت و بروز اختلالات عاطفی دارد. بدون تردید در محیط خانواده است که کودک کم‌کم اعتماد به نفس، مهرت . مهرو محبت، مسئولیت و تفاهم را کسب می‌نماید. بنابراین روانشناسان و جامعه‌شناسان آموزش و پرورش معتقدند که خانواده شایسته‌ترین محیط‌ها برای تربیت کودک بویژه در سالهای اوائل زندگی است. در میان پیشرفتهای روز افزونی که روانشناسان و دوران پزشکی در طول یک ربع قرن گذشته داشته‌است، این حقیقت روز به روز روشنتر شده که کیفیت و مراقبت پدر و مادر در اولین سالهای زندگی طفل در سلامت روحی آینده او اهمیت حیاتی دارد. همچنین بخش عظیمی از نیازهای کودک یا نوجوان توسط والدین مرتفع می‌شود که در این میان نقش پدر از اعتبار و ارزش خاصی پس از سنین نوزادی برخوردار است.

هر کودکی پس از اتمام دوران شیرخوارگی ارتباط تازه‌ای را با فرد دیگر که پدر باشد آغاز می‌کند. و این ارتباط تا پایان عمر باقی است. اما در برخی مواقع به دلائلی چون جنگ، سیل، زلزله و …کودک یا نوجوان پدر خویش را از دست می‌دهد. عدم وجود پدر در منزل و در طول حیات او موجب خلاء عاطفی برای او می‌گردد. که این خلاء برای نوجوان بسیار سنگین و غیرقابل تحمل است. و جامعه باید به یاری این کودک بشتابد و آنان را شناسایی و هدایت و همسو با سایر افراد جامعه قرار دهد.

بیان مسئله

به نظر می‌رسد که مسئله از دست دادن پدر می‌تواند در ارضا نیازهای عاطفی کودکان تأثیر داشته باشد. البته ممکن است شهادت در جبهه‌های جنگ در مقایسه با مرگ طبیعی پدر تأثیر یکسانی نداشته باشد. مسأله‌ای در تحقیق حاضر، بررسی و مقایسه سطوح ارضای نیازهای اساسی مازلو در گروه از دانشجویان می‌باشد:

گروه اول: دانشجویانی که فرزندان شاهد هستند و در دانشگاه تربیت معلم حصارک مشغول به تحصیل هستند.

گروه دوم: دانشجویانی که در دانشگاه تربیت معلم حصارک مشغول به تحصیل هستند ولی دارای پدر می‌باشند.

در این تحقیق سعی بر آن است که مشخص شود آزمودنیهای هر گروه در کدامیک از سطوح سلسله مراتب نیازهای اساسی مازلو قرار دارند. همچنین نیازهای آنان تا چه حدی ارضا شده است.

مازلو نیازهای اساسی انسان را به سطوح ذیل جمع‌بندی کرد که عبارتنداز:

1- نیازهای فیزیولوژیک 2- نیاز به امنیت 3- نیاز به تعلق و وابستگی

4- نیاز به احترام 5- نیاز به تحقق خویشتن

در ارتباط با نیازهای فوق تا زمانیکه نیازهای پست‌تر و غالب ارضا نشده باشد نیازهای والاتر مطرح نمی‌شود.


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان

پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3774 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان

آسیب شناسی ساختمان

آسیب شناسی یعنی بررسی وضعیت موجود ساختمان (هندسی و مقاومتی)، ساختگاه، بررسی های نارسایی ها، علایم آنها و شناخت عواملی که باعث این کاستی ها شده است.موضوع بحث حاضر بررسی نارسایی های سازه های فولادی است.

نارسایی های ساختمانهای فولادی

نارسایی ساختمانهای فولادی شامل موارد زیر می باشد:

1- نارسایی مصالح

2- نارسایی های اعضای فولادی

3- نارسایی های وسایل اتصال

4- نارسایی های اتصال

5- نارسایی های سیستم

6- خطاهای طراحی

7- خطاهای اجرایی



اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها

سیر، توسعه و تکامل سازمان ها همزاد با تکامل خواست ها ، نیازها و علائق و آمال های بشر است در گذشته های دور فلسفه ایجاد و شکل گیری سازمان ها بر ایده کاهش هزینه مبادله استوار بود
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل doc
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
بررسی و ارائه معیارها و روشهای مناسب برای ارزیابی و رتبه بندی مدیریتهای شعب بانک کشاورزی در استانها

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

مقدمه

سیر، توسعه و تکامل سازمان ها همزاد با تکامل خواست ها ، نیازها و علائق و آمال های بشر است. در گذشته های دور فلسفه ایجاد و شکل گیری سازمان ها بر ایده کاهش هزینه مبادله استوار بود . کارکرد اساسی سازمان ها به عنوان محل تجمع و مبادله خدمات گیری و خدمات دهی بشر مطرح که ماحصل آن بهره مندی انسانها از خدمات بیشتر با هزینه کمتر بود . در دوران معاصر سازمان ها مفهومی کاملاً متفاوت با گذشته را به خود اختصاص داده اند . کارکردهای آنها بسیار گسترده و انتظارات جامعه نسبت به سازمان ها دائماً رود به تزاید است .

در عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت ، وجود نظام ارزشیابی را اجتناب ناپذیر نموده است ، بگونه ای که فقدان نظام ارزیابی در ابعاد مختلف سازمان اعم از ارزیابی در استفاده از منابع و امکانات، اهداف و استراتژیها را به عنوان یکی از علائم بیماریهای سازمان قلمداد می نماید . هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد . از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمانی تلقی می گردد که پیامد آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. مطالعات نشان می دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد ، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیرممکن می‌نماید و سرانجام این پدیده ، مرگ سازمانی است . بنابراین به دلیل وجود رابطه مستقیم بین ارزیابی و کنترل با بقاء و حیات یک سیستم ، لازم است ارزیابی عملکرد در ابعاد سازمانی ، فردی و… بصورت جدی دنبال شود .


2-ادبیات تحقیق

2-1-تعریف ارزیابی عملکرد

ارزیابی عملکرد در بعد نحوه استفاده از منابع اساساً در قالب شاخص های کارآیی بیان می‌شود. اگر در ساده ترین تعریف نسبت ستاده به داده را کارآیی بدانیم نظام ارزیابی در واقع میزان کارآیی تصمیمات مدیریت درخصوص استفاده از منابع و امکانات را مورد سنجش قرار می دهد که عمده ترین شاخص آن صرفه اقتصادی یا بهینه بودن فعالیت ها می باشد .

ارزیابی عملکرد دربعد سازمانی معمولاً مترادف با اثربخشی فعالیت‌هاست . منظور از اثربخشی میزان دستیابی به اهداف و برنامه ها با ویژگی کارآ بودن فعالیت ها و عملیات است . به فرآیند سنجش و اندازه گیری عملکرد دستگاهها در دوره ای مشخص به گونه ای که انتظارات و شاخص های مورد قضاوت برای دستگاههای ارزیابی شونده شفاف و از قبل به آن ابلاغ شده باشد ، ارزیابی عملکرد اطلاق می‌گردد.

در نگرش سنتی مهمترین هدف ارزیابی ، قضاوت و یادآوری عملکرد بوده درحالیکه در نگرش نوین ، فلسفه وجودی ارزیابی بر رشد ، توسعه و بهبود ظرفیت ارزیابی شونده . متمرکز می باشد . پیامد وجود نظام ارزیابی مبتنی بر دیدگاه نوین ، بهبود کارکرد و نهایتاً اثربخشی فعالیت های سازمان است .

فرآیند ارزیابی عملکرد شامل مراحل زیر می باشد :

1- تدوین و تنظیم شاخص های ارزیابی عملکرد

2- تدوین و برقراری معیارهای (استاندارد) عملکرد

3- ابلاغ و اعلان انتظارات و شاخص ها به ارزیابی شونده

4- سنجش (اندازه گیری ) عملکرد واقعی

5- مقایسه عملکرد با استانداردهای هر شاخص

6- اعلان نتایج به دستگاه ارزیابی شونده و بحث در خصوص چگونگی نتایج

7- اقدام به منظور بکارگیری عملیات اصلاحی در راستای بهبود و توسعه عملکرد با توافق سازمان مورد ارزیابی


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل روش تحقیق و پیشینه بررسی هوش هیجانی در رابطه با سلامت روانی

همه چیز از یک مقدمة کوچک شروع شد و سپس بالا گفت « یان مور»1 دانش آموز سال آخر جفرسون در بروکلین با دوست خود خلیل سامپتر2 پانزده ساله اختلافی پیدا کرده بودند از پی این اختلاف به عیب جویی کردن از او و تهدید وی پرداختن در آن لحظه این نزاع به حد انفجار خود رسیده بود
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 87 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108
روش تحقیق و پیشینه بررسی هوش هیجانی در رابطه با سلامت روانی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

فهرست مطالب

مقدمه. ۳

فصل اول.. ۸

گسترده علمی موضوع مورد پژوهش…. ۸

۱-موضوع پژوهش : ۹

۲- ابعاد موضوع پژوهشی : ۹

۳- هدف پژوهش : ۹

۴- امکان بررسی موضوع اهمیت آن از لحاظ علمی و نظری : ۱۰

۵- سوالهای پژوهش : ۱۱

۶- فرضیه های تحقیق :‌ ۱۲

۷- متغیر پژوهش و تعریف عملیاتی و اطلاعاتی : ۱۲

چکیده فصل : ۲۰

فصل دوم. ۲۱

مرور و تحلیل یافته های پیشین.. ۲۱

در قلمرو و موضوع. ۲۱

تاریخچه هوش هیجانی : ۲۲

تعریف و پیشینه هوش هیجانی : ۲۴

پیشینه مطالعه هوش غیر شناختی.. ۲۶

تعریف هوش و انواع آن از نظر گاردنر. ۲۷

هوش هیجان و مؤلفه های آن : ۳۰

اساس فرهنگی هوش هیجانی : ۴۱

تفاوت با هوش هیجانی.. ۴۲

زمینه های بحث هوش هیجانی.. ۴۳

– مختصری درباره بهداشت روانی : ۵۶

– تعریف مفاهمی بهداشت روانی : ۵۹

-صلامت روان از نظر آلپورت : ۶۰

– سلامت روان از نظری رل راجرز از یک فرم : ۶۲

– ملاکهای مهم از نظر فیشن : ۶۵

– عوامل مؤثر بر بهداشت روانی.. ۶۵

– ملاکهای مهم از نظر فیشن : ۶۶

– عوامل مؤثر بر بهداشت روانی.. ۶۶

اصلاح و سبک روش زندگی : ۷۰

– نقش مذهب و فلسفه زندگی در بهداشت روانی : ۷۱

– ویژگیهای انسان سالم از نظر راجرز ۷۴

روش تحقیق : ۷۸

جامعه مورد بررسی.. ۷۸

روش نمونه گیری : ۷۹

ابزار و روش اجرای پژوهش…. ۷۹

روش اجرای آزمون : ۸۰

روش نمره گذاری : ۸۲

روایی و اعتبار : ۸۵

فصل چهارم. ۹۰

ارائه و تحلیل نتایج.. ۹۰

یافته های توصیفی : ۹۱

فصل پنجم.. ۱۰۸

بحث ونتایج کلی.. ۱۰۸

بحث و نتایج کلی : ۱۰۹

فهرست منابع و مآخذ. ۱۱۱

پیوست… ۱۱۳

«پرسشنامه سلامت عمومی». ۱۱۹

مقدمه:

همه چیز از یک مقدمة کوچک شروع شد و سپس بالا گفت « یان مور» دانش آموز سال آخر جفرسون در بروکلین با دوست خود خلیل سامپتر پانزده ساله اختلافی پیدا کرده بودند از پی این اختلاف به عیب جویی کردن از او و تهدید وی پرداختن در آن لحظه این نزاع به حد انفجار خود رسیده بود . خلیل از ترس اینکه یان و تامرون قصد داشتند او را کتک بزنند ، ، یک روز صبح یک اصلحة کالیبر 38 را با خود به مدرسه آورد و در پانزده قدمی محافظ مدرسه از نزدیک هر دو پسر با شکیل گلوله ای در سراسر مدره به قتل رسانید این حاثه ، که خون را در رگهای انسان منجمد می کند می‌تواند نشانه ایی دیگر از نیاز جدی به ارائه دروسی در زمینه حل مسکلات عاطفی ، خاتمه دادن به مشاجره ها به خوی صلح ، آمیز و حا آسان مسائل ، به شمار می آید .
مربیانی که سالهاست از کارکرد ملال آور محصلان مدرسه در دروس ریاضی و خواند به تنگ آمده اند اینکه دریافته اند که کاستی متفاوت و هشدار دهنده تری وجود دارد بی سوادی عاطفی و در حالی که در تلاشهای پسندیده ای برای ارتقاء سطح استانداردهای علمی صورت می پزیرد .
اما در برنامه آموزشی استاندارد مدرسه به کاستی جدید و مسئله ساز تر جهی نشده است یک معلم مدرسه در بروکلین اشاره می کند که تأکید موجود در مدارس نشان می‌دهد که ما یه میزان توانایی خواندن و نوشتن محصلان بیشتر به این نکته اهمیت می دهیم که آیا هفتة آینده زنده خواهند ماند یا نه .
نشانه های این کاستی را می توان در وقایع خشونت باری چون تیر اندازی به یان و تایرون مشاهده کرد مشکلی که در مدارس آمریکارواج یافته است این اتفاقات از وادث منجر افراد ترند افزایش بحران در میان نوجوانان و مشکلات دوران کودکی در آمریکا که سازننده بمبهای جهانی است را می توان در خلال آمارهایی از این دست ملاحظه کرد .
در سال 1990 در مقایسه با دو دهه قبل از آن ایالات متحده آمریکا با پیشرفت میزان دستگیری جوانان بزهکار به خاطر دست زدن به جنایت های خشونت بار مواجه بوده است .
دستگیری نوجوانان به دلیل تجاوز همراه با زور دو برابر شده است .
میزان قتل نوجوانان چهار برابر شده است رایجترین دلیل منف نوجوانان در مقابل این نجایع ابتلای آنها به بیماریهای ذهنی است اثرات افسردگی اعم از خفیف یا شدید ، در یک سوم نوجوانان مشهور است و دختر ها وقوع حالت افسردگی در زمان بلوغ دو برابر می شود . ( دانیل گامن ، 1380 ص 313 )
کلاً می توان نغمه های سکوت را به فهرست خطرات عاطفی ای که برای سلامتی زیان بارند اضافه کنید و پیوندهای نزدیک عاطفی را به فهرست عوامل حمایت کننده بیفزائید تحقیقاتی که در دو دهه انجام شده و بیش از سی و هفت هزار نفر را شامل می شود نشان می دهد که انزولی اجتماعی – یعنی این احساس را که مسی را ندارید تا احساسات خصوصی خود را با او در میان بگذارید یا تماس نزدیکی داشته باشید احتمال ابتلا به بیماری یا مرگ را دو برابر می کند گزارش در سال 1987 در مجله چاپ شد چنین نتیجه می گیرد که انزوا به خودی خود همانقدر در میزان مرگ و میر تأثیردارد که سیگار کشیدن ،‌فشار خون بالا ، چاقی مفرط و انجام ندادن تمرینات جسمانی در این مؤثرند . ( دانیل گامن ، 1380 ص 243 )
و با توجه به تحقیقات و پژوهش ها روز به روز به اهمیت اینکه افراد و در کل نوجوانان کاوارد دوران جدیدی از زندگیشان می باشند باید یتوانند احساس خود را بشناسند و احساسی را که در طرف مقابل خود بوجود می آورند پی ببردند و پس از شناخت آن به رابطه متقابل دست یابند.
در اینجا این سؤال مطرح می شود که اصولاً چرا برخی از هوش هیجانی بالایی برخوردارند عده ای هوش پایین و در کل در این حیطه سؤالات برشماری می تواند ایجاد شود .

گسترده علمی موضوع مورد پژوهش
1-موضوع پژوهش :

بررسی رابطه هوش هیجانی و سلامت روانی

2- ابعاد موضوع پژوهشی :
با نگاهی به موضوع مورد بررسی و با توجه به پژوهشها و بررسیهایی تا به امیرو انجام گرفته و به ثبت رسیده است احتمالاً ممکن است تفاوت میان افراد از لحاظ هوش هیجانی با سلاما روانی آنها به بساری از مسائل که در اینجا گنجانیده . نمی شود پرداخته شده باشد . در این پژهش ما به دنبال مسائلی از لین قبیلی هستیم که :
با شناخت از هوش هیجانی می توان سلامت عمومی را در افراد پیش بینی کرد .
با بررسیهای انجام شده می توان در نظر داد که کدام یک از مؤلفه های سلامت عمومی می تواند بیشتر در هوش هیجانی تأثیر داشته باشد و در جهت رفع یک تلاش نمود .

3- هدف پژوهش :
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه هوش هیجانی با مؤلفه های جسمانی باید کارکردی اجتماعی ، افسردگی شدید ، اضطراب و در کل سلامت عمومی باشد شناساندن یک مسئله که چطور هوش هیجانی در سلامت عمومی فرد می تواند تأثیر گذار باشد و با در نظر گرفتن اینکه خانواده ها با کلامشان و عملکردشان می توانند کودک را در جهت شناخت خود و رفتارش و در عین حال شناخت دیگران نقش داشته باشند و با توجه به اینکه هوش هیجانی زیر مجموعه ای از هوش اجتماعی است و می تواند فرد را در جهت سازگاری با جامعه همراه نماید .


اعتماد شما سرمایه ما

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت اهرام مصر باستان

پاورپوینت اهرام مصر باستان
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3044 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت اهرام مصر باستان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت اهرام مصر

فایل پاورپوینت اهرام مصر ،در حجم 27 اسلاید

بخشی از متن:
در حدود2هزار و630 سال قبل از میلاد فرعون «جوزر» تصمیم گرفت تا اولین هرم غول پیکر را به عنوان مقبره خود بنا کند. معمار و مغز متفکر طراحی این مقبره غول پیکر، راهب و مجسمه ساز معروفی بنام ایم هوتپ (Imhotep) بود. مکان این مقبره در10 مایلی شهر فینکس در محله ساکارا و61 متر بالاتر از شن های روان صحرا در کنار رود نیل تعیین و کار نقشه برداری، احداث کانال های آب و حمل سنگ های آهکی و گرانیت در فاصله900 کیلومتری از معادن آغاز شد. در آن زمان اکثر جمعیت کشور که به 2/1 میلیون نفر می رسید جهت ساخت این مقبره بسیج شد. پس از تایید و تعیین مختصات جغرافیایی این مکان و انجام مراسم مذهبی- سنتی قربانی کردن، کار خاک برداری آغاز شد. این اولین و عظیم ترین ساختمانی بود که بشر توانسته بود آن را بنا کند. هرم به صورت شش پله ای ساخته شد. مصریان اعتقاد داشتند روح فرعون به وسیله این پله ها به آسمان رفته و به خدا می پیوندد. یک راه اصلی برای وارد شدن به آن و13 در ورودی مجازی برای بازگشت بع و کا به آن ساخته شد. در این زمان زبان نوشتاری خاصی برای ثبت موضوعات، سوابق، موارد اداری، نقشه ها، شماره گذاری و مشخصات مکان نصب سنگ ها و نظایر آن ابداع شد که برای نوشتن تاریخ و موضوعات اجتماعی معمول به کار نمی رفت.

فهرست مطالب:
اولین هرم
اسرار اهرام مصر
آزمایش در اهرام مصر باستان
نتایج آزمایش های انجام شده
چگونگی ساخت اهرام مصر باستان
معماری وموقعیت جغرافیایی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید تهیه شده است.


اعتماد شما سرمایه ما