مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

دانلود فایل کامل گزارش کارآموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترودر کارخانه کیسه بافی خورجین گستر (سهامی خاص)

گزارش کارآموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترودر کارخانه کیسه بافی خورجین گستر (سهامی خاص) در 73 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی برق
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 1485 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
گزارش کارآموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترودر کارخانه کیسه بافی خورجین گستر (سهامی خاص)

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

گزارش کارآموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترودر کارخانه کیسه بافی خورجین گستر (سهامی خاص) در 73 صفحه ورد قابل ویرایش



فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول :مقدمه

فصل دوم: معرفی سازمان

تاریخچه ......................................................................................................

موقعیت جغرافیایی ......................................................................................

مأموریت .....................................................................................................

کارگاه .........................................................................................................

فرآیند تولید سفارشی یا کارگاهی ...............................................................

معرفی بخش‌های مختلف سازمان (بر مبنای ساختار) ................................

تولیدات ........................................................................................................

تجهیزات و ماشین آلات ..............................................................................

مواد اولیه مصرفی ......................................................................................

مشتریان محصولات ...................................................................................

علامت مشخصه ..........................................................................................

اصطلاحات فنی ...........................................................................................

فصل سوم :توصیف وضع موجود

فصل چهارم: سیستم مکش دستگاه الکسترودر

مشخصات کلی دستگاه اکسترودر ..............................................................

طریقه‌ی ذوب شدن مواد ............................................................................

تغذیه دستگاه ..............................................................................................

مشخصات مدار قدرت ................................................................................

عملکردها موتورهای مکش .........................................................................

منبع تغذیهDC مدار سیستم مکش ..............................................................

اتوماسیون ..................................................................................................

نحوه‌ی تنظیم چشمی‌های خازنی نرمال open ...........................................

شیر برقی هوا جهت مکش ..........................................................................

سیستم حفاظتی مدار ...................................................................................

علامت اختصاری سیستم مکش ..................................................................

فصل پنجم: نمونه‌هایی از نقشه برق دستگاه مکش

فصل ششم: نتایج و پیشنهادات

معرفی سیستم پیشنهادی ............................................................................

بحث حفاظت صنعتی ...................................................................................

بحث انبارداری ............................................................................................

بازاریابی صنعتی و اهمیت آن در تولید ......................................................

خلاصه نتایج و یافته‌ها ..............................................................................

فصل هفتم : پیوست و ضمائم




مقدمه :

هیچ ایده تازه‌ای به یکباره از هیچ به وجود نمی‌آید ایده‌های تازه مجموعه شرایط هستند که در آنها دیگر ایده‌ای قدیمی کاربردی ندارد.

ایران با دارا بودن استعدادهای بالقوه چه در نیروی انسانی و چه در زمینه ذخایر زیرزمینی از جمله داشتن ده درصد از ذخایر نفتی جهان وبزرگترین میادین گازی پس از روسیه یکی ازکشورهای قدرتمند منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

از طرفی امکانات طبیعی دیگر، جغرافیایی سیاسی ویژه امکانات اجرایی وسیع، امتیازاتی است که چشم انداز روشن و امید بخشی را برای سرمایه گذاری در این کشور ارائه می‌کند از جمله مناطق خاص تفرش که از لحاظ آب و هوایی به دور از آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین وجود فرهنگی غنی موجب شده است که سرمایه گذاران را از خارج شهر به طرف خود جلب نماید از جمله شرکت خورجین گستر که تولیدات آن در سطح کلان، گونی پلاستیکی‌ می‌باشد.

مواد اولیه آن از محصولات پتروشیمی است که مختصری در مورد این نعمت خدادادی توضیحاتی را به نظر خوانندگان عزیز می‌رسانیم.

پتروشیمی از دو کلمه پترو (نفت) و شیمی تشکیل شده است.

این نفت برای اولین بار در سال 1942 توسط عده‌ای از تولید کنندگان مواد شیمیایی به کار برده شد. امروز نقش کلیدی صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشورهای مختلف جهان بر کسی پوشیده نیست و نیاز روز افزون جوامع بشری به محصولات تولیدی آن، توجه کشورهای مختلف را به ایجاد کارخانه‌های تولیدی و جلب سرمایه به سمت پتروشیمی معطوف داشته است. یکی از مهمترین ویژگی‌های صنعت پتروشیمی بر ارزش افزوده بسیار بالای آن است. بدین معنی که با تغییرات شیمیایی و فیزیکی بر روی هیدروکربورهای نفتی و گازی می‌توان ارزش محصول را به میزان ده تا پانزده برابر افزایش داد. از دیگر ویژگی‌‌های پتروشیمی، تنوع محصولات آن در تأمین مواد اولیه هزاران کارگاه و کارخانه صنایع پایین دستی می‌باشد که از نظر اشتغال زائی کسب درآمدهای ارزی و قطع وابستگی نقش بسیار مؤثری در اقتصاد کشور دارد.

از جمله طرح‌هایی بزرگی که در ایران به مرحله اجراء درآمده است می‌توان به پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) اراک، اصفهان، تبریز، ارومیه، خراسان، DPA رازی، کربن اهواز، متانول شیراز، خارک اشاره کرد.

ارزش محصولات پتروشیمی هم اکنون بیش از 5/1 میلیارد دلار در سال است که پیش بینی می‌شود در پایان سال 2005 میلادی 5/7 میلیارد دلار برسد و انتظار می‌رود از این مبلغ حدود 5 میلیارد دلار به خارج از کشور صادر شود. طرح استراتژیک توسعه تولیدات شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیش از 30 پروژه مهم در 15 سال آینده دستیابی به 43 میلیون تن فرآورده مختلف پتروشیمی را محقق می‌سازد. به طور کلی پتروشیمی در ساخت موادی نظیر لاستیکها، پلاستیکها، شوینده‌ها، چسبها، رنگها، سموم و لیاف مصنوعی که هر کدام مواد اولیه صدها مواد دیگر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما در اینجا به بررسی شرکت خورجین گستر که به تولید گونی پلاستیکی از محصولات پتروشیمی می‌باشد می‌پردازیم.

اصولاً در کشور در حال توسعه‌ئی که افزایش و بهبود ظرفیت صنعتی را در رأس برنامه‌های بلند مدت خود قرار داده باشد، به زودی در می‌یابد که استاندارد کردن مشخصه‌ها و اندازه گیری و کنترل کیفیت محصولات یکی از اجزای اصلی برنامه‌های توسعه آن کشور می‌باشد. در بسیاری از این کشورها معمولاً محصولات تولید شده جهت مصرفی داخلی حتی با کیفیت پایین نیز به فروش رسانده می‌شود، زیرا اینگونه کشورها یا دارای بازار رقابتی هستند و یا اساساً فاقد آن می‌باشند. در چنین شرایطی بحث کیفیت صرفاً به صور شعار مطرح شده و از جایگاه واقعی خود برخوردار نمی‌باشد اما در صورت توجه به این واقعیت که رشد و شکوفایی اقتصادی در کشورهای مرهون توسعه صادرات آن کشور می‌باشد آنگاه صادرات به سادگی به اهمیت کاهش هزینه‌های تولیدی جهت رقابت در بازارهای منطقه‌ای یا جهانی پی می‌برد.

مسلماً هیچ گونه تردیدی در اذهان یک ملت و به ویژه تولید کنندگان در مطلوب بودن کاهش هزینه‌ها وجود ندارد، ولی ممکن است در نظر برخی از آنها این واقعیت که بهبود یک کیفیت باعث کاهش هزینه‌ها و نه افزایشی می‌گردد، مورد تردیدی می‌باشد. در این صورت باید توجه داشت و اگر محصولی نتواند وظیفه خود را انجام دهد عمر کافی نداشته باشد، یا از ظاهر مناسبی برخوردار نباشد نه تنها بازارهای منطقه‌ای یا جهانی بلکه رضایت مشتریان داخلی خود را نیز از دست خواهد داد. بنابراین مفهوم گسترده کیفیت را رضایت و خواست مصرف کننده تعیین می‌کند، در این راستا هدف کنترل کیفیت تأمین یک سیستم مؤثر برای تمرکز اقدامات یک شرکت یا کارخانه در جهت ایجاد، حفظ و بهبود کیفیت محصول و انجام امور تولیدی، توزیع و خدمات در جهت اقتصادی ترین سطحی که به رضایت مصرف کننده منجر شود، می‌باشد.

متأسفانه تا کنون در کشور ما برخورد سیستماتیک با مقوله کنترل کیفیت نشده و بیشتر به جنبه‌های فنی موضوع و آن هم به طور ناقص نظیر ابزار و تجهیزات اندازه گیری، فرامین اندازه گیری، دستگاه‌های خاص آزمایشگاهی و ... توجه گردیده است. اگر چه نمی‌توان و نباید فکر این جنبه به عنوان بخشی از یک سیستم کنترل کیفیت گردید و همواره باید توجهی خاص به آن و مراحل تکامل آن به مبذول داشت اما عدم توجه به سایر بخشهای این سیستم نظیر سازماندهی، ثبت اطلاعات، تکنیکهای آماری و ... اهداف اساسی مذکور خواهد گردید.

معمولا در صنایعی که توجه کمی به کنترل کیفیت می‌شود، اولین تأیید در این مورد تمرکز دقیق بر روی برنامه ریزی بازرسی، روشهایی برای علامت گذاری و هزینه یابی اقلام رد شده، سیستم مورد نیاز جهت بازاریابی محصولات معیوب و ... می‌باشد. در کارخانه‌هایی که قبلاً وظایف بازرسی تعریف و به مورد اجاره درآمده است اولین مرحله بنیان وظایف پیشگیری می‌باشد، که شامل مطالعه اقتصادی وضعیت، مشکلات هماهنگی، فرهنگ کیفیتی، تحلیل سوابق و استفاده از برخی ابزارهای آماری ساده می‌شود.

یک سیستم پیشرفته کنترل کیفیت آماری قادر به ثبت نتایج درخشان است ولی اولین مرحله در کارهای کیفیتی نمی‌باشد. ابزارهای آماری مورد استفاده باید متناسب با سطح توسعه فنی غالب در کارخانه باشد. وقتی کارهایی از قبیل موارد فوق انجام و متداول گردیده، استفاده از روشهای آماری پیشرفته نظیر نمودارهای کنترل، گرسیون، تحلیل واریانس و ... می‌تواند آغاز گردد.



تاریخچه

کارخانه خورجین گستر که از سال 1377 تاسیس شده است در حدود نه سال می‌باشد که به فعالیت خود در شهرستان تفرش ادامه می‌دهد و نظیر چنین کارخانه‌ای که به تولید نخ و کیسه پروپیل (p.p) مشغول می‌باشد در سطح کشور معدود می‌باشد و لذا دارای قدمت زیادی نبوده و امیدوار است که با مدیریت صحیح و حمایت بخشهای دولتی و همچنین مردم شهرستان بتوانند در جهت گسترش کارخانه و انبوه سازی تولیدات گامی مهم را بردارند.

کارخانه خورجین گستر در سال 1376 قطعه زمینی در ناحیه صنعتی تفرش از جهاد سازندگی شهرستان تحویل گرفت و عملیات ساخت و ساز آن آغاز گردید.

عملیات اجرایی حدود یکسال و نیم طول کشید و در نهایت در نیمه دوم سال 1377 ماشین آلات خریداری شده که بیشتر آنها از کشورهای اروپایی خریداری شده است به کشور وارد شده و در محل کارخانه نصب گردید. که به صورت رسمی فاز اول آن در دهه فجر سال 1377 مورد بهره برداری قرار گرفت. در هنگامی که استارت اولیه این شرکت زده می‌شود استاندار استان مرکزی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان نیز حضور داشتند.

فاز دوم کارخانه در دهه فجرسال 1379 با حضور مسئولین محلی راه اندازی گردید و ظرفیت اسمی تولید کارخانه در سال 6250 تن می‌باشد که در حال حاضر تولید کارخانه سالانه 6000 تن می‌باشد و با حداقل ضایعات انجام می‌شود و هم اکنون که حدود نه سال از فعالیت شرکت می‌گذرد از معدود کارخانجات نظیر خود در سطح کشور می‌باشد که البته کارخانه‌ای مشابه در شهرستان فراهان نیز تاسیس شده است که در جهت گسترش این قبیل کارخانه‌ها گامی موثر بوده.

موقعیت جغرافیایی

محل دفتر مرکزی در تهران می‌باشد و محل کارخانه در استان شهرستان تفرش، ناحیه صنعتی شهدای تفرش که تقریبا در 3 کیلومتری شهرستان واقع شده است و تا مرکز استان تقریبا 85 کیلومتر فاصله دارد و این شهرستان دارای ارتفاع 2450 متر از سطح دریا بوده و در نتیجه دارای آب و هوای کاملاً کوهستانی می‌باشد.

مأموریت

در حال حاضر کارخانه هیچ نیرویی به عنوان مأمور به واحدهای دیگر ارسال نمی‌دارد و فقط صرفا جهت جابجایی کالای تولید شده دارای رانندگانی می‌باشد که کالاهای مذکور را به شهرستان‌های مختلف از جمله تهران، مشهد، کرمانشاه و ... ارسال می‌داند. در ضمن شرکت از افراد هیئت مدیره که اداره کارخانه و شرکت را نیز عهده دار می‌باشند جهت بالا بردن دانش فنی و ارتقاء سطح کیفی تولیدات در سال، حدوداً 10 روز افراد مذکور به کور اتریش فرستاده می‌شوند تا از نزدیک با تکنولوژی کارخانه سازنده ماشین آلات آشنا گردند تا در کشور خودمان حتی الامکان از استفاده صحیح و پیچیدگی‌های فنی دیگر ماشین الات برخوردار باشند.

در راه اندازی کارخانه خورجین گشتر دو هدف اساسی دنبال شده است. هدف نخست که به این منطقه از کشور توجه شده است جهت رفع معضل بیکاری جوانان بوده که به دلیل داشتن هیچ گنه فعالیت اقتصادی و صنعتی چشمگیر و جلوگیری از کوچ و مهاجرت بی رویه به شهرهای بزرگ بوده است. بطوری که اکثر جوانانی که در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند با پشتوانه کارخانه و حمایت‌ها و تشویق‌های مدیریت در خصوص ازدواج سر و سامان گرفته و جدیداً یک سری آپارتمان در فاصله چند کیلومتری کارخانه در دست احداث می‌باشد که قرار است پس از تکمیل آنها به کارگران متاهل به صورت اجاره با اجاره‌های پایین تحویل داده شود که خود یک قدم بسیار مفید در راستای مشکل مسکن جوانان شهرستان می‌باشد. البته در حال حاضر تعدادی از این آپارتمان‌ها در اختیار کارگران شرکت قرار گرفته است.

هدف دوم نیاز کشورت در دوران سازندگی به مسئله بسته بندی کالاهای تولید شده به صورت فله‌ای در داخل کشور که در صورت افزایش و توسعه تولیدات و صادرات به کشورهای همسایه و غیره نیز در نظر گرفته شده است که این امر خود باعث ارز آوری به داخل کشور می‌شود. اما در حال حاضر کالای تولیدی شرکت به شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه، و غیره ... ارسال می‌گردد.

کارگاه

بخش کارگاه کارخانه وظیفه اصلی تعمیر دستگاه ها، ساخت قطعات و بازسازی قطعات آسیب دیده را در این بخش 3 نفر به صورت ثابت و یک شیفت 12 ساعته مشغول به کار می‌باشند و در کنار کارهای یاد شده عملیات جوشکاری و غیره توسط این افراد انجام می‌گیرد.

بطور کلی ساختمان‌های کارخانه شامل چند بخش می‌باشد:

الف) بخش اداری :ساختمانی با زیر بنای حدودا 600 متر مربع در دو طبقه ساخته شده که طبقه اول مربوط به خدمات کارگری شامل، رختکن‌ها، سرویس بهداشتی، نهار خوری وآشپزخانه می‌باشد. طبقه دوم که بیشتر حالت اداری دارد شامل حسابداری، معاونت و مدیریت کارخانه می‌باشد.

ب ) ساختمان‌های تولید و انبار : چند سالن سوله‌ای به مساحت 9000متر مربع وجود دارند که یک قسمت آن دستگاه‌های اکسترودر یا تولید نخ وجود دارند. و یگ قسمت گونی بافی بوده که توضیحات آن در بخش دیگری خواهد آمد. و یک قسمت دیگر چاپ و برش و دوخت و بسته بندی و انبار قرار دارد.

ج) بخش تعمیر و نگهداری : وظیفه اصلی این بخش تعمیر دستگاه‌ها، ساخت قطعات و بازرسی قطعات آسیب دیده می‌باشد که در این بخش 3 نفر بصورت ثابت و یک شیفت 12 ساعته مشغول به کار می‌باشند و در کنار کارهای یاد شده عملیات جوشکاری و غیره را انجام می‌دهند.

فرآیند تولید سفارشی یا کارگاهی :

برای تولید و خدماتی که باید در مقابل نیازهای مشتریان قابل انعطاف باشد. فرایند تولید پیوسته، به دلیل غیر قابل انعطاف بودن جوابگو نیست. بنابراین باید فرایند دیگری برای پاسخ گویی به این گونه تغییرات جانشین شود که تولید سفارشی یا کارگاهی این کمبود را در فرآیند تبدیلی است که بر اساس نیاز مشتریان محصولات گوناگونی را برای تبدیل کامل از مسیرهای مختلفی که از منابع گوناگونی سرچشمه گرفته‌اند می‌گذرانند.

مشخصات مدار قدرت

این قسمت از مدار تشکیل شده است از:

(-) کلید اهرمی برای خاموش و روشن کردن

(-) سه عدد فیوز 20 آمپری که بعد از کلید برای جلوگیری از آسیب دیدگی مدار قدرت موتورهای مکش می باشد.

(-) دو کنتاکتور بی نتال که هر کدام برای موتورهای مکش یک و دو استفاده می شود. لازم به ذکر است که مدار قدرت دارای دو موتور مکش VACUUM-pump با قدرت kw3 می باشد.

عملکرد موتورهای مکش

به هنگام خالی شدن مخزن شماره یک چشمی داخل آن به مدار PLC فرمان داده و این مدار فرمان اصلی را صادر می کند یعنی برق آزاد شده و به سر رله‌ی رفته و رله جذب می شود در نتیجه کنتاکتور جذب (مغناطیس) شده و موتور شماره یک عمل مکش را انجام می دهد.

لازم به ذکر است قبل از عمل مکش، داخل مخزن توسط شیر برقی مدار خلاء ایجاد شده و سوپاپ داخلی مخزن بسته می شود سپس عمل مکش انجام می شود.

زمانی که مواد جلو چشمی فرمان قطع موتور را به PLC داده سپس عکس مراحل بالا صورت می گیرد بنابراین موتور خاموش می شود. نوع بستن موتور فوق بصورت اتصال ستاره می باشد.

منبع تغذیه DC مدار سیستم مکش

POWER UNIT

در این قسمت یک منبع تغذیه DC وجود دارد که برق را تبدیل به می کند از این طریق برق مصرفی رله ها تأمین می شود در نتیجه این برق را می توان برق مصرفی منبع تغذیه مدار PLC نیز محسوب کرد.

کل مدار PLC خود دارای منبع جداگانه می باشند.

در قسمت مصرفی این منبع یعنی سیم مثبت یک فیوز A6 نیز استفاده شده که برای جلوگیری از آسیب دیدگی مدار PLC و رله های شیربرقی استفاده شده است.

اتوماسیون

PLC فرمان

در این قسمت یک عدد منبع تغذیه و پاور اصلی PLC قرار دارد که PLCهای فرعی در این سیستم تغذیه می شوند. این منبع برق و فرمان تغذیه شش عدد PLC دیگر را صادر می کند. در این قسمت PLC شماره یک مربوط به چشمی های روی مخزن قرار دارد. زمانی که رنگ یا مواد کلسیم مقدارشان از حد معمول پایین تر شود چشمی فرمان می دهد که مقدار موجودی مواد (کلسیم یا رنگ) کم است در این حالت به کمک PLC شماره دو رله مربوط به آن جذب شده و PLC شماره سه به کنتاکتور موتور مکش فرمان می دهد، PLC شماره شش تایمر زمان مکش مواد (کلسیم یا رنگ) را مشخص کرده و مواد به داخل مخزن کشیده می شود.

PLC شماره‌ی چهار مربوط به آلارم قسمت های مکش می باشد.

PLC شماره‌ی پنج نیز به چراغ ها و کلیدهای اتوماتیک و دستی مربوط می‌شود. نوع سنسورهایی که داخل این مدار استفاده شده است چشمی‌های خازنی نرمال باز (Normal Open) می باشد. یعنی هرگاه مواد در جلوی صفحه‌ی حساس نسوز قرار گیرد خروجی نسوز از حالت قطع به حالت فعال در می آید.

نحوه‌ی تنظیم چشمی های خازنی نرمال Open

ابتدا کلید مربوط به چشمی را باز گذاشته یعنی چشمی را روشن می کنیم سپس چراغی که بر روی چشمی قرار دارد روشن می شود. بر روی این نوع چشمی ها یک عدد پیچ تنظیم قرار دارد که از طریق این پیچ می توان چشمی را تنظیم نمود. ابتدا پیچ پتانسیومند روی چشمی را جهت خلاف عقربه های ساعت می چرخانیم تا چراغ سنسور خاموش شود. در نتیجه چشمی (پیچ روی سنسور) را جهت موافق عقربه های ساعت می چرخانیم. در نتیجه چشمی تنظیم شده و نیز فعالیت چشمی آغاز می شود. برای اینکه بفهمیم چشمی تنظیم شده یا نه دستگاه را روشن کرده و می گذاریم تا دستگاه مکش کند اگر جلوی چشمی مواد یا هر شیء دیگر قرار نداشته باشد چراغ چشمی باید خاموش باشد در غیر این صورت چشمی معیوب می باشد و وقتی مواد یا هر شیء جلوی آن قرار گیرد سنسور روشن می شود و فرمان قطع شدن سیم را می‌دهد.

شیر برقی هوا جهت مکش

شیر برقی تشکیل شده است از هسته و بویین که از طریق برق 220 ولت یا برق 240 ولت کار می کند در این سیستم شیر برقی با برق 24 ولت کار می‌کند. فرمان این قطعه برقی را در این سیستم PLC می دهد.

طریقه‌ی عملکرد

داخل این سیستم جعبه ‌ای معروف به جعبه سوپاپ که شامل 16 عدد سوپاپ و یک جک می باشد تعبیه شده است.

این جک ها هر کدام یک شیر برقی جداگانه دارند. داخل مخزن مکش نیز یک عدد سوپاپ پلاستیکی به صورت کله قندی وجود دارد زمانی که چشمی (سنسور) فرمان کم شدن مواد را به PLC می دهد. ابتدا PLC به شیر برقی مخزن مخصوص آن قسمت فرمان داده یعنی برق 24 ولت به سر بویین رله رفته و پلاتین های داخل رله جذب می شود سپس برق آزاد شده به سر بویین شیر برقی رفته و شیر برقی عمل آزاد کردن بار را انجام می دهد که جک مربوط به آن قسمت جذب شده و همزمان سوپاپ داخل مخزن نیز جذب می‌شود و مواد به داخل مخزن مربوط وارد شده تا زمانی که تایمر فرمان قطع رله را دهد زمانیکه تایمر قطع شود PLC فرمان قطع رله را داده و در نتیجه دیگر برق به سر بویین شیر برقی نمی رود و جک آزاد شده و سوپاپ رها می‌شود داخل مخزن باعث وارد شده مواد به داخل مخزن اصلی گشته زمانی مواد جلوی سنسور قرار می گیرد چراغ سنسور روشن می شود و دستور قطع کامل مدار این قسمت را تا دفعه‌ی بعد آن نیز می دهد.

سیستم حفاظتی مدار

این سیستم دارای سه کلید مینیاتوری و دو بی متال می باشد که عبارتند از:

: کلید مینیاتوری که بعد از کلید اصلی قطع و وصل قرار دارد و جهت حفاظت از موتورهای مکش به کار می رود.


اعتماد شما سرمایه ما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.